あるまこ~

ITコンサルタント&山岳ガイド協会公認 山岳ガイド&インターネットショップ ラブジアース店長&LOC代表の徒然日記。

【Climbing Tokyo】12/16 Multi-pitch climbing @ Joyama 5.8 5P

2018年12月16日 23時55分45秒 | Climbing Tokyo

It was really winter condition about temparature. Sometimes the sun was shining, but almost cloudy. All menber was the first time multi-pitch climbing and so fun. They never caused a fatal mistake, but there are still many things to learn.

出発時の朝、車のフロントガラスが凍っているのにビビりましたが、なんとか城山マルチ完遂です。真冬の寒さで終始インサレーションを着てクライミングしましたが、風がほぼなく割と快適でした。ただ、5ピッチ目は手がかじかんで感覚が無くなりました・・・。全員初めてのマルチピッチクライミングでしたが、致命的なミスなく、ケガなく良かった。ただ、まだまだ学ぶべきことは多いですね。


■Time Line

6:30 Meet up Shinjuku
8:15 Arriving the parking
8:40 Start approcing
9:20 Start climbing
13:20 Finish climbing
14:20 Arriving the parking
14:40 Start going
18:00 Arriving Shinjuku


■Photos


by lovzearth.com


最新の画像もっと見る

コメントを投稿