世界の国からこんにちは♪

10年続くかなとおもった自分のブログ。 9年目にこちらにひっこしてきました。

GENE KELLY: THE LEGACY

2020-02-16 14:13:27 | 日記
https://www.qpac.com.au/event/gene_kelly_legacy_20/

Dancing with the starの再放送をみていました。
でオリビアニュートンジョンのとなりに誰だろうと思う
落ち着いた女性がいました。

そうでした。 ジーンケリーの3番目の奥様でした。

オリビアニュートンジョンに旦那さん(ダンサーだったクロエの父)を紹介したのはジーンケリーさんだったそうです。

そして、そういえばQPACのいつだったかなと思ってみると、今日ではありませんか!!!

チケット買おうと思ってみても購入できない!!
なんと今日の2時からだったんですね。
ウェブをみたのが2時半でした。

残念でした。

Legendary actor, dancer, director and choreographer Gene Kelly (Singin’ In The Rain, On The Town, An American In Paris) brought astonishing grace and athleticism to the big screen – yet we know little about him.

Patricia Ward Kelly – his wife and biographer – presents a portrait of this dynamic and innovative artist who created some of the most memorable and iconic scenes in film history.

Join Patricia in this intimate event that combines rare and familiar film clips, previously unreleased recordings, personal memorabilia, and insights from hours of interviews and conversations with her husband.

Watch recent interviews Patrica Ward Kelly gave on Sunrise.
Comment    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« Bon & Pon  | TOP | Vegetarian Restaurant  »
最新の画像もっと見る

post a comment

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。

Recent Entries | 日記