やっちのブログへおでんせ!

おでんせ…方言で「いらっしゃい」を意味します。音楽、時事問題など気になったことは何でも。

命を預かる職業のコロナワクチン接種は「危険」じゃないかな?ミシシッピ州パイロット-緊急着陸-

2021-06-23 21:47:03 | 新型コロナ、ワクチン
ミシシッピ州のコロナワクチン接種済のパイロットが、飛行開始から約2時間後「異変」を感じて、緊急着陸!!

<OpenVAERS>より
Description
I noticed a headache in the very top of my head within an hour of getting the vaccine. I thought it was normal because everyone I know said they got a headache from it. Over the next few hours, the pain moved down the back of my neck and became a burning sensation at the bottom of my skull. The pain was not excruciating but was constant. I thought it would eventually go away. I'm a pilot and fly for a living. Two days after receiving the vaccine I flew my plane and immediately noticed something was wrong with me. I was having a very hard time focusing. Approximately 2 hours into my flying I felt sudden and extreme pressure in my head and nearly blacked out. I immediately landed and stopped flying. Two days later I tried flying again and the exact same thing happened again after 20 minutes. The burning in my neck intensified and was now accompanied by dizziness, nausea, disorientation, confusion, uncontrollable shaking, and tinkling in my toes and fingers. I immediately went to my hometown doctor and he diagnosed me with vertigo. He prescribed me meclizine on Friday 02/05/2021. I took the medicine as prescribed all weekend with no relief. Monday 02/08/2021 I made an appointment for that Wednesday at the Institute. During Wednesday 02/10/2021-02/11/2021 I had roughly 10-15 test performed on me including balance, eye and hearing test, CT scan, MRI, and measured my spinal fluid pressure. The physician determined on 02/11/2021 that I had an allergic reaction to the Pfizer COVID vaccine the severely increased the pressure in my spinal cord and brain stem. That pressure causes my vision problems and ultimately ruptured my left inner ear breaking off several crystals in the process. I cannot fly with this condition. I'm currently taking Diamox to reduce the pressure in my spinal cord and brain stem.


ワクチンを接種してから1時間以内に頭のてっぺんが痛くなりました。私の知り合いは皆、このワクチンで頭が痛くなったと言っていたので、普通のことだと思っていました。その後、数時間のうちに痛みは首の後ろに移動し、頭蓋骨の下の方で焼けるような感覚になりました。痛みは耐え難いものではありませんでしたが、絶え間なく続いていました。そのうち治るだろうと思っていました。
私はパイロットで、飛行機に乗ることを生業としています。ワクチンを接種してから2日後に飛行機に乗りましたが、すぐに自分の様子がおかしいことに気づきました。集中するのが非常に困難だったのです。
飛行開始から約2時間後、突然、頭の中に極度の圧迫感を感じ、気を失いそうになりました。
すぐに着陸してフライトを中止しました。
2日後、再びフライトを試みたところ、20分後に全く同じことが起こりました。首の火照りはさらに強くなり、めまい、吐き気、方向感覚の喪失、混乱、制御できないほどの震え、足の指や指のしびれを伴うようになりました。
すぐに郷里の医師に相談したところ、「めまい」と診断されました。
2021年2月5日(金)にメクリジンを処方されました。処方された薬を週末に飲みましたが、効果はありませんでした。
2021年2月8日(月)、私はその日の水曜日に研究所に予約を入れました。
水曜日(02/10/2021-02/11/2021)の間に、バランス、目と耳の検査、CTスキャン、MRI、髄液圧の測定など、およそ10~15の検査を受けました。
医師は2021年2月11日、ファイザー社のCOVIDワクチンに対するアレルギー反応で、私の脊髄と脳幹の圧力がひどく上昇したと判断しました。その圧力が原因で視力障害が起こり、最終的には左内耳が破裂し、その過程でいくつかの結晶が壊れました。この状態では飛行機にも乗れません
現在、脊髄と脳幹の圧力を下げるためにダイアモックスを服用しています。



Symptoms
Acoustic stimulation tests, Confusional state, Hypersensitivity, Presyncope, Balance test, Disorientation, Inner ear disorder, Tremor, Burning sensation, Dizziness, Magnetic resonance imaging, Vertigo, CSF pressure increased, Head discomfort, Nausea, Vision blurred, Computerised tomogram, Headache, Paraesthesia, Visual field tests



症状について
音響刺激試験、錯乱状態、過敏症、前震、平衡感覚検査、見当識障害、内耳障害、振戦、灼熱感、めまい、磁気共鳴画像、めまい、髄液圧上昇、頭部不快感、吐き気、視界不良、コンピュータ断層撮影、頭痛、知覚異常、視野検査

年齢:33歳

出典:
OGPイメージ

The OpenVAERS Project

The OpenVAERS Project

 


www.DeepL.com/Translator(無料版)で翻訳



あのさ…日本では職域接種なるものが始まって、いち早く「JAL」が名乗りを上げてたのが、つい先日ニュースで放送されていたよね…大変申し訳ないことを言うが…職域接種を決めたJALの担当者は、海外のこのようなニュースをご存じないのだろうか??あるいは、徹底的に調べたりしないのだろうか??

私は、恥ずかしながら50歳を過ぎて、一度も飛行機に乗ったことがない。今後も乗ることはないと思われるが、飛行機に乗る機会の多い方は、「生きた心地がしない」んじゃないだろうか…。
パイロットが、CAが、コロナワクチンを接種しているとなると、「何があってもおかしくない」ことを想定しながら乗ることになるかも知れないわけよね?

そんなん、危険過ぎるでしょうよーーーーー( `ー´)ノ

社員全員に接種させようとしているのならば、「リスク回避」の観点から、今一度考え直していただきたい。



人気ブログランキング ←いつもありがとうございます。



コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« 【動画ご紹介】ファイザーか... | トップ | リスク回避、顧客満足度から... »
最新の画像もっと見る

コメントを投稿

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。

新型コロナ、ワクチン」カテゴリの最新記事