SAIJO StudyAbroad

海外インターンシップ・留学準備から渡航・滞在、帰国まで

🇦🇺Australia sightseeing in Brisbane 🇦🇺

2018-03-02 21:12:20 | Weblog
Hi It's Y.

Today I am talking about Australian sightseeing in Brisbane.
I went to the town called Brisbane with my friend n the other day.

今回私はオーストラリアの観光ブリスベンを紹介します。
先日私はブリスベンという街に行ってきました。


Brisbane is an hour and half by train from the Gold Coast where I live.
When I went there I thought it was like Europe.

ブリスベンは私が住むゴールドコーストから電車で1時間半の場所にあります。
私はブリスベンに行った時にヨーロッパみたいだなーと思いました。





This picture is the city hall of Brisbane, On the other hands it is the symbol of Brisbane.
Many stores are open every day in the vicinity of this building.

この写真はブリスベンの市役所です。一方でこれはブリスベンのシンボルでもあります。





This picture is the place where there is a memorial monument of the famous Anzac War in Australia.

この写真はオーストラリアでは有名なアンザック戦争の慰霊碑です。





Brisbane can also enjoy shopping.
This place is probably old like a department store. Moreover, it is as the world of Harry Potter.

ブリスベンではショッピングも楽しむことができます。
この場所は多分古いデパートのようなところです。ですが、ハリーポッターの世界のようでした。


Although it is the same Australia but it was a little bit different from the Gold Coast so it was very interesting and exciting.

ここは同じオーストラリアなのにゴールドコーストとは少し違ってとても興味深く楽しかったです。


Thank you for reading





最新の画像もっと見る

コメントを投稿