ダンワールド体験イベント案内

ダンワールドの脳活性化ヨガは、誰でも簡単にできる脳体操、呼吸法、瞑想法などのトレーニングを行っています。

いつもそこにいます

2009-12-22 12:06:30 | PEACE
プレゼント ふぉー ゆー




 Always there
         by secret garden

 When I’m less than I should be
 And I just can’t face the day
 When darkness fall around me
 And I just can’t find my way

 When my eye’s don’t cleary see
 And I stumble through it all
 You I lean upon You keep me strong
 And you rise me when I fall


 You are there when I most need you
 You are there so constantly
 You come shining through, you always do
 You are always there for me


 When life brings me to my knees
 When my back’s against the wall
 You are standing there right with me
 Just to keep me standing tall

 Though a burden I may be
 You don’t weary, you don’t rest
 You are reaching out to carry me
 And I know I’m heaven blessed
  

 You are there when I most need you
 You are there so constantly
 You come shining through, you always do
 You are always there for me

 You are there when I most need you
 You are there so constantly
 You come shining through, you always do
 You are always there for me

 You come shining through, you always do

 You are always there for me


 いつもそこにいます


 本当の私より小さいと感じるとき

 その日にむかいあうことができないとき

 闇が私をおおうとき

 そして私は道を見つけることができない



 私の目がはっきりと見えないとき

 そしてすべてのものにつまづくとき

 あなたに頼ると あなたは私を強くして

 私が落ち込むとき あなたは私を励まします


 私が本当に必要とするとき

 あなたはそこにいる

 あなたはいつもそこにいる

 あなたはいつも輝いている

 あなたはいつも私のためにそこにいる


 私の人生が困難なとき

 私の人生がうまくいかないとき

 あなたはいつも私とともにいる

 私がしっかりと生きることができるように

 
 私が重荷を背負うとき

 いつも疲れることなく休むことなく

 私が行くことを助けてくれる

 そして私は祝福が私にあることを知るのです


 私が本当に必要とするとき

 あなたはそこにいる

 あなたはいつもそこにいる

 あなたはいつも輝いている

 あなたはいつも私のためにそこにいる




あなたは、私ですか?あなたですか?

あなたのようになれたらいいね。

最新の画像もっと見る

コメントを投稿

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。