じゅんりみ ブログ(*Ü*)

ネガティブな事は投稿しないかな(*Ü*)

買わねば!この1冊!!笑

2020-11-22 20:38:14 | 日記
こんばんは〜1年後の自分と日々 競ってる じゅんりみです(*Ü*)
Good evening ~ I'm Jurimi, who is competing競走 with me every day one year later.

あまり本を購入しない私ですが、
「あっ、この本は買う!!」と
思った1冊をご紹介したいと思います( 'ω')ノ
※YouTubeの要約を聴いて、図書館にあれば借りて…が多いです(¯―¯٥)
I don't buy many books, but"Oh, I'll buy this book !!" I would like to introduce導入 one book that I thought.
* Listen to the YouTube summary and borrow借りて it if it is in the library ...

📖 鈴木裕さんの
「最高の体調」
 Yu Suzuki's "best physical condition"

⚫ 著者 鈴木裕さんって
誰?どんな人?

鈴木裕さんは「鈴木裕って誰?」ってなるか「あ〜!パレオな男さんね!」となるかの人です 笑
Yu Suzuki is a person who will be "Who is Yu Suzuki?" Or "Ah! A pareo man!"

 メンタリスト DaiGo さんのリサーチ担当をされてて、新進気鋭のサイエンスライターさんです。科学論文を読みまくってる方で、「パレオな男ブログ」も人気です!
I'm an up-and-coming science writer who is in charge of research for mentorist DaiGo. For those who read scientific treatises, the "Pareo Man Blog" is also popular!

健康オタク界隈では、知る人ぞ知る方です(*Ü*)
In the health nerdオタク area, everyone in the know knows.

私は何か疑問に思う事があれば
「あっ、パレオさんのブログにそれに関する記事ないかな〜」と真っ先に 検索します(*Ü*)
If I have any doubts疑い
Search first for "Oh, I wonder if there is an article論文 about it on Paleo's blog"

⚫どんな本?どこがオススメ?
What kind of book? What do you recommend?

 枝葉末節な健康本じゃないんです!
一般的な健康本をイメージして手にすると「はぁ??」ってなるかと 笑
It's not a healthy book with branches枝 and leaves葉!If you imagine a general 一般的health book and pick it up, you might get "Huh ??"

 本書で私が最初に惹かれた1文
本書では、「悪いのは自分だ」という考え方を採用しません
The first sentence文 I was attracted惹かれる to in this book
"This book does not adopt the idea that it is you who are bad. "

この1文もここだけ読むと「はぁ??」ですよね 笑
私はそうでした 笑
If you read this one sentence only here, it will be "Huh ??" .I was so.
騙されたと思って ほぼほぼ読んでみてください!
その上で、「あっ、これ私には合わないな」って思われた方は…
以後、私のオススメは無視して下さい!笑
そんな 1冊です(*Ü*)
Think you've been fooled騙された and almost read it!
On top of that, if you think "Oh, this doesn't suit me" ...
After that, please ignore無視 my recommendation勧告! One suchそんな book.


補足?笑:
私は10kg以上 痩せました
Supplement? : I lost more than 10kg

はい、これも突然「はぁ??」ですよね 笑 Yes, this is also suddenly "Huh ??"

繋がってますよ〜!笑
 It's connected!

同著 鈴木裕さんの
📖「パレオダイエットの教科書」実行し、私、10kg以上減量成功!現在、健康体重です(*Ü*)
The same work by Yu Suzuki.
📖 I ran the "Paleo Diet Textbook" and I succeeded成功 in losing負け more than 10kg! Currently現在 healthy weight.

この本の内容は今回ご紹介した「最高の体調」の中のダイエット部分を取り出した感じです。
The contentコンテンツ of this book is like taking out the diet part in the "best physical condition" introduced this time.
この「パレオダイエットの教科書」、購入してます!笑I bought this "Paleo diet textbook".



2020.11.22 Today's 3-line diary
・Thanks to my husband who always teaches me a different way of thinking (* Ü *)
・Thanks to my family for sharing 共有the housework on holidays (* Ü *)
Thanks to Yu Suzuki for helping me lose weight (* Ü *)

★It's getting chilly肌寒い, everyone, don't get sick (* Ü *)


最新の画像もっと見る

コメントを投稿