Tamako's Blog

Jazz Vocalist Tamako's Blog

ありがとうございました / Thank you!

2007年06月30日 | Weblog
24日は最近作った「音楽で国際交流」というサークルの皆さんで集まりました。
お集まりいただいたみなさん、ありがとうございました。
おつかれさまでした。
中国、フィリピン、カナダ、アメリカの方にもお越しいただき、ちょっと国際的になってきましたね。
演奏の後の食事会でも、いろいろと興味深いお話が聞けて楽しかったです。
みなさん、またぜひいらしてくださいね。
次回はみなさんにさらに楽しんでいただける会にしようと思いますので、良いアイディアありましたらお寄せください。

Me and member of our circle "International Friendship with Music" gathered on 24th and enjoyed music together. Thank you very much, everyone. Came not only Japanese but also Chinese, Canadian, Filippino, American and it was international.
It was fun to listen to their story at dinner after playing music.
Please come again, everyone!
I want make this circle more enjoyable, so if you have good idea please tell me.

コメント    この記事についてブログを書く
« ロシアアニメ / Russian Cart... | トップ | これが気になる »
最新の画像もっと見る

コメントを投稿

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。

Weblog」カテゴリの最新記事