ある「世捨て人」のたわごと

「歌声列車IN房総半島横断鉄道」の夢を見続けている男・・・ 私の残された時間の使い方など

Railway Children(1970年映画)ウィキペディア 英語+機械翻訳(2)

2014年05月10日 | 好きな歌

Cast
キャスト 省略

 

End credits
終わり残高

The entire cast break the fourth wall and perform a curtain call as the credits roll. The camera moves slowly along a railway track towards a train which is decked in flags, in front of which all of the cast are assembled, waving and cheering to the camera.
残高が転がって、全てのキャストは4枚目の壁を壊して、カーテンコールを行います。カメラは、手を振って、カメラに喝采して旗(それの前で、キャスト全員は集められます)で着飾っている電車の方へ、軌道に沿ってゆっくり動きます。

At the start of the credit sequence, a voice can be heard shouting "Thank you, Mr Forbes" as an acknowledgement to Bryan Forbes, who put up a security for the film to be completed.[citation needed] Meanwhile, Jenny Agutter holds up a small slate on which "The End" is written in chalk and says "Goodbye" as the credits conclude.
信用シーケンスの始まりで、声はブライアン・フォーブスに承認のように、「ありがとう、フォーブズさん」と叫んでいるのを聞かれることができます。そして、その人はその間に、ジェニー・アガッターが残高が結んで、「End」がチョークに書かれて、「さよなら」を言う小さな粘板岩の上で持つcompleted.要出典である映画の保護を示します。

Production
製作

Sally Thomsett was cast as the 11-year old Phyllis, despite being 20 years old at the time. Her contract forbade her to reveal her true age during the making of the film and she was also not allowed to be seen smoking or drinking during the shoot.[2] 17-year old Jenny Agutter played her older sister, Roberta, and Gary Warren played their brother, Peter. Dinah Sheridan was cast as Mother, and Bernard Cribbins as Perks the porter.
その時に20才であることにもかかわらず、サリーThomsettは、11才のピュリスに配役されました。彼女の契約は彼女が映画を製作することの間、彼女の正確な年齢を現すのを禁じました、そして、彼女は煙草を吸っているのを見られることも許されませんでした、または、17才のshoot.[2]の間、ジェニー・アガッターを飲むことは彼女の姉(ロバータ)を演じました、そして、ゲイリー・ウォーレンは彼らの兄弟を演じました、ピーター。ダイナ・シェリダンは母としてのキャストでした、そして、Perksとしてのバーナード・クリビンズがポーターでした。

Filming locations
映画撮影場所

Lionel Jeffries used the Keighley and Worth Valley Railway, and its station at Oakworth, as the backdrop for the film, referring to it as the "Great Northern and Southern Railway".[3] At the time of filming there were still very few heritage railways in Britain, and only the KWVR could provide a tunnel, which is important in a number of scenes. The tunnel is a lot shorter in reality than it appears in the film, for which a temporary extension to the tunnel was made using canvas covers.[4]
映画のための背景として、L・ジェフリーズはキースレーとワース・バレー鉄道Oakworthのその駅を使いました。そして、それを「大きな南北の鉄道」と称しました。[3] 映画撮影の時に、まだ極めて少ない遺産鉄道が英国にありました、そして、KWVRだけはトンネルを提供することができました。そして、それはいくつかの場面の中で重要です。それが映画(トンネルへの当面の機能拡張はキャンバス共同正矢[4]を使っているようにされました)に出演するより、トンネルは実際はもっと短いです

A number of working locomotives were used in the making of the film, including MSC67, 5775 (L89), 52044 (Preserved as L&Y 957) and 4744 (69523), all of which survive. They were painted in fictional liveries for the filming; 5775 in brown, reminiscent of the Stroudley livery of the London Brighton and South Coast Railway, 957 in apple green, similar to liveries used by the North Eastern Railway, Great Northern Railway and London and North Eastern Railway, and 4744 and MSC67 in plain black, as used by most railway companies in Britain at one time or another. 67 is now at the Middleton Railway, Leeds, and 4744 is now with the Great Central Railway at Loughborough. The others are still on the Keighley & Worth Valley Railway.
いくつかの動く機関車が映画で製作中に使われました。そして、MSC675775(L89)52044(L&Y 957として保存される)と4744 (69523)を含みました。そして、その全ては生き残ります。彼らは、映画撮影のために虚構の仕着せに塗られました;かつては英国で大部分の鉄道会社によって使われるように、中で5775は、ロンドン・ブライトンと南コーストRailwayStroudley仕着せを思い出させて、明白な黒でアップルグリーン(北東部RailwayGreat Northern Railwayとロンドンにより用いられる仕着せと北東部Railwayに類似した)の957と4744とMSC67を褐色にします。67人は現在ミドルトンRailway(リーズ)でいます、そして、4744人は現在ラフバラGreat Central Railwayでいます。他はキースレーで静かでと、谷鉄道の価値があります

A wide variety of vintage rolling stock was used in the film, including examples from the Metropolitan and London and North Eastern railways. Although different carriages appeared in different liveries, the dominant one is white and maroon, which is reminiscent of the livery of the Caledonian Railway. The most important carriage in the film, the Old Gentleman's Saloon, was a North Eastern Railway Director's Saloon, that has been used since in the stage production of the book. It and all the other carriages seen in the film are still at the KWVR, but tend to be used at special events only, due to their age.
多種多様なビンテージ所有車両が、映画(メトロポリタンとロンドンと北東部地方の鉄道から例を含む)の中で使われました。異なる車両が異なる仕着せで現れたが、有力な人は白くて栗色です。そして、それはカレドニアRailwayの仕着せを思い出させます。映画(Old GentlemanのSaloon)で最も重要な車両は、北東部地方のRailwayディレクターのSaloon(本のステージ生産においてから使われました)でした。彼らの年齢のために、映画の中で見られるそれとすべての他の車両は、まだKWVRであるが、スペシャルイベントだけで使われる傾向があります。

A number of different locations were employed for various scenes. The house called "Three Chimneys" is in Oxenhope, just north of the Oxenhope railway station. The Bronte Parsonage in Haworth was used as the location for Doctor Forrest's surgery. The scenes of the children sitting on a bridge were filmed at Wycoller near Colne. Mytholmes Tunnel near Haworth, and the railway line running through it, were used extensively in the film, including being the location for the paper chase scene, as well as the one in which the children wave the girls' petticoats in the air to warn the train about a landslide. The landslide sequence itself was filmed in a cutting on the Oakworth side of Mytholmes Tunnel and the fields of long grass where the children waved to the trains are situated on the Haworth side of the tunnel. A leaflet, "The Railway Children Walks", is available from KWVR railway stations or the Haworth Tourist Information Centre.[5]
いくつかの異なる場所は、いろいろな場面のために使用されました。「3つのChimneys」と呼ばれている家は、Oxenhope(ちょうどOxenhope駅の北)です。ホーワースブロンテParsonageが、フォレスト博士の手術の場所として使われました。橋に座っている子供たちの場面は、Colneの近くでWycollerで映画化されました。ホーワースの近くのMytholmesトンネルとそれを通り抜けている鉄道線が、レポート作成シーン(子供たちが電車に地滑りについて警告するために空中で女の子のペティコートを振るものだけでなく)の場所であることを含む映画の中で、広範囲に使われました。地滑りシーケンス自体はMytholmesトンネルのOakworth側でカットで撮影されました、そして、子供たちが電車に手を振った長い草の畑はトンネルのホーワース側に位置しています。リーフレット(「鉄道子供たち散歩」)は、KWVR駅またはホーワース旅行者のための情報Centre.[5]から入手可能です


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