ひろひろの生活日記(LIFE Of HIROHIRO)

パソコン講習とソフト開発をしています。自作小説も掲載しています。ネット情報発信基地(上野博隆)Hirotaka Ueno

Ken_Gansyo_Honzon_Kaiji_syo No.0002

2017年03月21日 11時49分18秒 | 法華経の一説〔解)
Ken_Gansyo_Honzon_Kaiji_syo No.0002

"相"(Sou):Face(Aspect)

I decide biggest in a life. And I wish for this and declare. " Sinful age" did the age end? Nichiren was born on February 16, 1222. I told the" the first origin" age on March 1, 2009. It's 787 years between it.Birth is at the beginning of a sinful age. A declaration is at the end of a sinful age. 1 time is a period enough to end.
A sinful age: That's the time when the Buddhism a Buddha explained doesn't do the effect. The ineffective is a start.The time when the Buddhism Nichiren explained spreads is an end.
But there is no certain evidence that the time has ended.
The aspect of the society is seen.Many natural disasters have occurred.Many crimes have occurred.There are many sick people.The time is the bottom.
This is the Face that the new time starts.
A sinful age is fixing for the first 500 years.A person with a decision should declare the new time for back 500 years.


私は、人生で最も大きな決断をする。そして、これを望み宣言する。"末法"
時代は終わったか?日蓮は、1222年2月16日に誕生した。私は、2009年3月1日に"元初"時代を告げた。その間は、787年間です。誕生が末法の始め。宣言が末法の終わり。これは、一つの時代が終わるのに十分な期間です。

 末法:それは、釈迦の説いた仏法が効果しない時代です。その効果がない時を始めとする。そして、日蓮の説いた仏法が広まる時を終わりとする。
 しかし、時代が終わった確かな証拠はない。
 社会の様相を見る。多くの自然災害が起きている。多くの犯罪が起きている。多くの病気の人がいる。時代は、底である。
 これは、新しい時代が始まる条件です。
 末法は、最初の5百年間は固定です。後の5百年間では、決意を持った人が新しい時代を宣言するべきである。

There are various laws. We have various doubts.In the long run I change the time by my heart.When I take the strange view.The reason that Nichiren was born.He spreads a title in a sinful age.That has been completed.I think a little.He made everyone believe that many times.He achieved that in a life.All Japan people believed it.That's clear.It's the evidence that gentle rain falls.But the person's heart is variable.We believe that. And we suspect that to do for a while.We doubt that. And we believe that.It's necessary that we bring the" sinful age" age to an end for it.I think so."Now and Long (Kuen)", After I died, my life doesn't end.I learned Nichiren's Buddhism before.And I'm his pupil now.His pupil brings the" sinful age" age to an end.He speaks about new Buddhism.That's the purpose in his life.
Now.Face(Aspect):" Sinful age" The age has ended.The new time.New Object of worship.New Buddhism.The time when those are spread is made a start.



 いろんな法がある。いろんな疑問がある。結局、私は、自分の心で時代をチエンジする。不思議な見方をすると。日蓮の生まれた理由。彼は、末法の題を広める。それは、完成した。私は、少し考える。何回も彼が皆にそれを信じさせた。彼は、人生でそれを達成した。全ての日本国民が信じた。それは、明らかです。優しい雨が降ることは、その証拠です。しかし、人の心は、変わりやすい。私たちは、それを信じる。そして、しばらくすると、私たちは、それを疑う。私たちは、それを疑う。そして、私たちは、それを信じる。そのために、私たちは、"末法"時代を終わらせることが必要です。私は、そう考えます。
 "今。長い(久遠)"において、私が死んだ後、私の人生は終わらない。私は前に日蓮の仏教を学んだ。そして、今、彼の弟子です。弟子は、"末法"時代を終わらせる。彼は、新しい仏法を話す。それは、彼の人生の目的です。
 今、顔(相):"末法"その時代は終わった。新しい時代。新しい祈りの対象。新しい仏法。それらを広める時代をスタートとする。





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Ken_Gansyo_Honzon_Kaiji_syo No.0001

2017年03月21日 09時31分54秒 | 法華経の一説〔解)
Ken_Gansyo_Honzon_Kaiji_syo No.0001

1  PROLOGUE
The meaning of the title. “Ken”: Show. “Gansyo”: The name put the new time. “Honzon”: Object of worship. “Kaiji”: That's the method to derive it by a law. “syo”: Writing.
1) Declaration
The" sinful age" age ends on March 1, 2009 informally, and the" the first origin" age starts.   The Object of worship is designed. I release that in a wide area now. I conform to various law actuality, and write the explanation. May 3, 2016.

I thought I proved it by the letter Nichiren wrote.But" the first origin" it's the new age.It's a new real.Therefore I wrote it by my actual feeling and spiritual enlightenment.I want everybody to permit that.

It's written. Hrotaka Ueno.

非公式で2009年3月1日、”末法”時代が終わり、”元初”時代が始まる。祈りの対象をデザインする。今、私は、それを広い地域に発表する。私は様々な法の現実に対応し、その解説を書く。2016年5月3日

日蓮の書いた手紙によって、私は証明しようと思った。しかし、”元初”新しい時代です。それは、新しい現実です。よって、私は、自分自身の実感と悟りによって書いた。皆様には、それを許してほしい。

書く。上野 博隆。
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