Nickelbird’s Daily Drawings Nickelbird’s Daily Drawings

The man thought to become a bird.
My workes are here.

US West Coast No.21

2005-07-23 08:17:28 | Landscape
This big rock is Half Dome which is a symbol of Yosemite.
A shadow of afternoon was nice and beautiful.
I drew it from Glacier Point. There was not the Japanese tourist in this View point.

This picture is Half Dome which I looked up at from Yosemite River.
I passed through a tunnel, and I saw Dome very well.
The place says tunnel View Point.


最新の画像もっと見る

2 コメント

コメント日が  古い順  |   新しい順
大丈夫でした? (ちょびママ)
2005-07-23 23:28:00
地震、大丈夫でしたか?

かなり強い揺れだったようですが。。。

大事ない事、祈ってます。



この絵もステキですね。

いろんなビューポイントがあるんでしょうね。

自分だけのお気に入りの場所を見つけたいな♪

返信する
大丈夫です。 (Nickelbird)
2005-07-24 08:05:41
震度3強でした。

外に出ようと思ったくらいでした。

被害皆無。

御心配いただいてありがとうございます。
返信する

コメントを投稿