沖縄 嶺岡先生の思い出
Kimono2006-04-24

We flew to Okinawa very suddenly to attend the funeral of Mineoka- sensei.
週末は嶺岡先生の訃報を聞いて急遽沖縄へ飛ぶ事になりました。

She was dedicated to Yamano Ryu and was kind to many, many people.
嶺岡先生は献身的に山野流着装につくしてこられた先生で、とてもとても優しい方でした。

Stan and I just love Okinawa as we have many fond memories
here and each time Mineoka-sensei was a part of them. 
(Stan proposed to me in Okinawa in June 2000) 
沖縄は私とスタンにとってとても思い出深く大好きな場所ですが、
嶺岡先生はいつもその思い出一部として心の中に残っています。
(沖縄はスタンが2000年6月にプロポーズをしてくれた地でもあります)


Mineoka-sensei helped me with my special seminars, calendar photo shoots
and when I came to dive, she always came to visit me at the hotel. 
Sometimes with salt for me to take diving for my safety. 
嶺岡先生には、沖縄での特別講演やカレンダー撮影をお手伝い下さったことを良く
覚えています。また、私がダイビングに沖縄へ行ったときには必ずホテルに会いに来て
下さり、ダイビング中事故などがないように、とお清めの塩を持たせてくれたりしました。

She will be missed greatly.
先生がお亡くなりになったことは本当に残念で、寂しいです。
« 4月21日 山野... 琉美インター... »