奄美自然観察記

高のフィールドより

小枝や木くずの上を跳ねまわる  ミナミトビハゼ

2014-08-10 19:14:13 | その他の生物





今日は旧盆の送りの日でした。早朝マングローブに行ったら、大潮でかなり浜が海水に浸かっていました。日頃は浜に残された枯れ枝や木くずが、筏のように海水に浮いていて、そのうえを何やら飛び跳ねています。観たら、ミナミトビハゼが数匹いました。海水に落ちないように、枯れ枝や木くずの上を上手に移動して、餌でも探しているのだろうか? 近くではメヒルギの花がたくさん咲いていて、一部は海水面の下に沈んでいました(写真4枚目)。まぁ昔から時々あったことで、どっていうことはないでしょう。

5年前の今日

【島口バージョン】(キシゆむた)
きゅうや旧盆ぬ送りぬ日だりょうたが。ひかんまふぇっさ、マングローブちいじゃとぅ、大潮あてぃいころ浜ぬしゅちちかとぅりょうたっとで。日頃や浜ち残さったん枯れ枝んきゃきぃんくずぬ、筏にしうしゅぬうーち浮しゅりょうてぃ、うんうーばぬうがぬ、とぅび跳ねとぅりょっと。にしゃとぅ、イブ(ミナミトビハゼ)ぬいくちかうりょうたが。うゅしゅむじちうてぃらんにし、上手くゎ枯れ枝んきゃ、きぃんくずぬうーちとぅび移てぃ、かみむんでもとぅむとぅりょんかい? 近さじやメヒルギぬ花ぬいっぱい咲しゅてぃ、なありや一部はうしゅむじぬしゃーちうぶぃくれぃとぅりょうたっか(写真4枚目)。て~げ昔らとぅきどぅあたんくとぅあてぃ、きゃしゃんくとぅもねんだろ。

この記事についてブログを書く
« 変わりゆく住用川河口域(1... | トップ | 淡黄色の美しい花  ナンバ... »

その他の生物」カテゴリの最新記事