gooブログはじめました!

フライフィッシャーの独り言

本日はバレンタインデー 貰えた方貰えなかった方色々あることぢゃろぅ

そんなバレンタインデーにふさわしい曲を 貰えら方もらえなかった方 すべての貴方に

Ray Charles - I Can't Stop Loving You ( 1962 ) - YouTube

ご存じレイ・チャールズの I can't stop loving you 愛さずにはいられない

 

(I can't stop loving you) I've made up my mind

To live in memories of the lonesome times

(I can't stop wanting you) It's useless to say

So I'll just live my life in dreams of yesterday (Dreams of yesterday)

 

Those happy hours that we once knew. Tho' long ago  they still make me blue

They say that time heals a broken heart But time has stood still since we've been apart

 

(I can't stop loving you) I've made up my mind

To live in memories of the lonesome times

(I can't stop wanting you) It's useless to say

So I'll just live my life in dreams of yesterday.

 

(Those happy hours)  Those happy hours

(That we once knew)  That we once knew

(Tho' long ago)  Tho' long ago

(Still make me blue)  Still make me blue

(They say that time)  They say that time

(Heals a broken heart)  Heals a broken heart

(But time has stood still)  Time has stood still

(Since we've been apart)  Since we've been apart

 

(I can't stop loving you) I've said I've made up my mind

To live in memories of the lonesome times (Sing the song children!)

(I can't stop wanting you) It's useless to say

So I'll just live my life of dreams of yesterday (Of yesterday) ♪

 

僕は君を 愛さずにはいられない  僕はもう 決めたんだよ

追憶の中に 生きていこうって  あのさみしかった時の

僕は君を 愛さずにはいられない  今さら言っても 無駄なんだろうね だから

僕はこれから先ずっと 過去を夢見て  生きていくことにするよ  過去を夢見て

あの頃の 楽しかった時 僕ら二人が知っている  もうずいぶん前の 思い出すと辛いだけなのに

時が心を癒すなんて 言っていたやつもいたね  でも 時はまだ止まったまま 僕たちが 別れてから

僕は君を 愛さずにはいられない  僕はもう 決めたんだよ

追憶の中に 生きていこうって  あのさみしかった時の

僕は君を 愛さずにはいられない  今さら言っても 無駄なんだろうね だから

僕はこれから先ずっと 過去を夢見て  生きていくことにするよ

皆さん今日は心穏やかにお過ごしください

 

 

http://www.genesis-ot.jp/


ランキングに参加中。クリックして応援お願いします!

名前:
コメント:

※文字化け等の原因になりますので顔文字の投稿はお控えください。

コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

 

  • Xでシェアする
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする

最新の画像もっと見る

最近の「日記」カテゴリーもっと見る