ミーコの子育てワンダー♪

アメリカSDに住んで早2年目。3人の子育て、英会話、料理にと毎日楽しく奮闘!!

everyday is peaceful!!

2013-04-09 16:42:18 | 日記
How are you today

I'm great


義弟夫婦がわが家を滞在中。
彼らは先週水曜から来てます
毎日がさらに充実
My brother in law and his brother are coming now
They arrived at my house last Wednesday.
It is full every day


今月5日は私の誕生日。
皆で2日にわたり、祝福してくれました
みんな、ありがとう
とっても感動したよ
My birthday was April 5th,so they celebreted my birthday.
I was very touching
Thanks a lot

Del mar dinner


BBQ dinner



今日はお隣さんとアメリカンクッキング。
レッドポットロースト、アップルクランブルパイ、イージードロップビスケット
を作りました。
どれもこれも美味
とっても楽しい時間を過ごせました
It was a American cooking day.
We made red pot roast,apple crumb pie and drop biscuits
It was very yummy.
I appriciate my neibour hospitality
We had a very good time

The American


今日は極上ディナー
Our dinner was very peaceful time











娘たちの作品
My daugters works.





長男、養子に
They became his parents



明日はお友達と公園へ
楽しみ
We are going to go to park tomorrow.
I'm looking forward to it.

Thank you for reading.

Have a great night.

Bye.


1 コメント

コメント日が  古い順  |   新しい順
Unknown (お姉さま)
2013-04-09 21:49:32
HAPPYbirthday♪
皆にお祝いされて、素敵なお誕生日になりましたね

皆の元気な笑顔を見て、こちらも癒されました♪
返信する

コメントを投稿