ミーコの子育てワンダー♪

アメリカSDに住んで早2年目。3人の子育て、英会話、料理にと毎日楽しく奮闘!!

spending time at different sea shore

2013-04-25 16:25:32 | 日記
How are you today

I'm super

美味しいお弁当を持って・・・
We made yummy bento.









今日はレゴランドに行くはずが・・・
なんと、定休日でした
というわけで・・・。
予定変更で、海岸巡り
We went to legoland today, but it was not open today
So,we went to spending time at different sea shore.

2回目のレゴランド、行けてませんが、先週月曜に行ったレゴランド、
ご覧あれ
We went to legoland last Monday.
Here we go

first time legoland



事前に調べておくべきでしたね
It is very important to reserch


でも、今日もなかなかの充実デーでしたよ
ラホヤではあざらしちゃんも間近で見れたし、大感激の一日
おまけにとっても美味しいケーキも食べれて幸せ
But,it was change day today.
I moved to seeing sea lion at lajolla beach.
Add to we ate so delicious cake so we were happy face.

different sea shore


今日も美味しい夕食となったのでした
Today's dinner was so yummy.







明日はMさん宅にお邪魔する予定。
おみやに自家製どら焼きを
We are going to M san's house tomorrow.
So,we made dorayaki.



Thank you for reading.

Have a great night.

Bye.

コメントを投稿