グローバル企業ニュースを集約します

日本のフリーランスジャーナリスト、ページの経験を着色する10年のニュースレター、貢献することを歓迎

ブランド価値アプリケーションの結果を深く掘り下げ、リストされたブランド価値の世界的な影響を革新する

2019-12-24 10:54:01 | 新闻
「中国ブランド価値フォーラム」と「第5回中国(リスト)トップ100ブランド価値プレスカンファレンス」が盛大に開催されました


むかしむかし、世界のブランド価値の高地は常に先進外国経済によって占められていましたが、世界経済に影響を与えるブランド価値評価システムの評価基準は、外国の先進国によって作成されました。中国の経済の急速な発展に伴い、中国の国家力は著しく増加し、国内市場経済はブランド価値の成長をますます要求しており、現地のブランド価値評価システムの確立と開発が最も急務です。中国のブランド価値の国際的な影響を確立することが不可欠です。

1つの石が何千もの波を引き起こし、「Daguanyu Kewei(www.bvrcn.com)China Brand Value Network」が主導権を握り、実践を積極的に探求し、市場の不足を補い、統合するために長年にわたるブランド価値分野の深耕に依存しました北京大学の権威部門やその他の当局は、中国ブランド価値の4つのランキングを正常にリリースし、業界および社会に大きな影響を与え、今回は中国の上場企業のブランド価値ランキングも作成し、立ち上げました。証券ブランドバージョンのコンセプトを提案することで、世界のイノベーションの世界に対するローカルリストの影響において重要な一歩を踏み出しました。

2019年12月22日、「中国ブランド価値フォーラム」と「第5回中国(上場)エンタープライズブランド価値トップ100記者会見」が成功裏に開催されました。

今回リリースされた中国(上場)企業100社のリストは、以前のトップ100社のリストとは大きく異なります。

Creative China(上場)企業のトップ100ブランド

過去30年間の中国株式市場の特徴的な発展と中国のブランド価値の発展の現状を組み合わせて、包括的で科学的かつ独立したブランド価値の調査、研究、および実証は、ブランド価値の予備評価方法を形成しました。中国の上場企業の。

グローバルブランドの在庫

世界の証券市場の発展史と達成された経済的成功に関する詳細な議論と、証券市場と株価に対する強力な国際ブランドの顕著な影響と推進効果を分析します。

革新的な中国ブランド価値経済フォーラム

また、国際市場が中国のブランド価値の魅力を発見し、国際市場と中国ブランド間のコミュニケーションと交換を強化し、世界のブランド価値評価基準と中国のブランド価値の間の市場指向の交換と相互作用を促進することを願っています評価基準:国際ブランド価値市場が牽引する市場経済的レバレッジは、ブランド入力の下で中国企業に多大なブランド価値フィードバックを生み出しました。中国ブランド価値ネットワークは、世界が世界のブランド価値に貢献できるよう、市場の活力と中国の生きたブランド経済の価値から利益を得る。

このリストは、以前のリストの成功したリリースの経験を要約し、リストの実用性と適用性を積極的に探求し、中国のブランド価値ネットワークは最初に証券ブランドバージョンの概念を提案し、実行可能性調査を積極的に推進しました。証券ブランド版の革新的な価値の結果の拡大のために、証券業界、投資業界、ブランド業界、およびビジネス界からより多くの注意とサポートを喚起することを期待して、表示および報告されました。

会議には有名な教授やエリートが集まっており、雰囲気は温かく、元国務院開発研究センター副所長、中国企業評価協会会長、元常任委員会委員北京大学党委員会、元経済学部長、教授、有名な経済学者、北京大学中国ブランド価値評価研究プラットフォーム諮問委員会ブランド研究分野の専門家と学者、トップ100企業の代表者、代表者政府、学界、産業界、メディアからこのイベントに参加しました。

まず、北京大学党委員会の元メンバーであり、経済学部の元学部長であり、有名な経済学者であり、北京大学中国ブランド価値評価研究プラットフォーム諮問委員会の委員長であるYan Zhijie氏は、スピーチ。

SEZ問題の有名な専門家であるTao Yitaoは、深Shenzhen大学中国経済特区研究センター所長、深Shenzhen大学「ベルトアンドロード」研究所所長、「ベルトアンドロード」国際研究所所長協同開発(深))は開会の挨拶を行い、「ベルトと道路」国際化の機会と課題」というタイトルを付けました。近年のベルトと道路構想の主要な成果を示し、遭遇した機会と課題を分析し、制度的および文化的制約の価値と重要性、およびベルトと道路イニシアチブの実施の包括的な開発を詳述します。

国務院開発研究センターの副所長であり、中国企業評価協会の会長であるou運春氏は、「国際経済情勢と中国ブランド開発」と題した基調講演を行い、中国ブランドの状況と展望を厳密に分析し説明した。現在の国際的な政治経済状況下での開発。

次に、科学技術部の前副大臣であるウー・ゾンゼは、「新時代の国家ブランドの発展をリードし加速する科学技術革新を主張する」と題した講演を行い、企業の独立した革新の重要性を強調した。中国ブランドの国際競争力を強化する。

「Grand View Kewei(www.bvrcn.com)China Brand Value Network」および北京大学の中国ブランド価値評価研究プラットフォームのCEOにより、2019年の「第5回中国(リスト)トップ100企業ブランド価値リスト」のリストが発表されましたリストシングルスピーカーのソン・ジンホン氏は、リストの詳細な紹介を発表しました。

「第5回中国(上場)企業ブランド価値のトップ100リスト」、リストは26の産業をカバーしており、その総額は104118.42億元、平均ブランド価値は104.118億元です。 631.120億元で、中国工業銀行は中国(上場)企業のトップ3ブランドで4,349億5400万元をランク付けしました。今年は、ブランド価値が6,000億を超える中国(上場)企業2社、ブランド3 3,000から5,000億の値、7から2,000から3,000億のブランド価値。ある程度、中国のトップリストブランドの開発状況と傾向を反映および予測し、中国ブランドが達成した豊富な結果を示します。上場企業のブランド価値のトップ100リストは、bの現状、開発動向、ブランドの影響を科学的に反映しています。さまざまな業界や地域のランド、および政府機関、市場投資家、ブランドオペレーターに比較的客観的な意思決定の基盤を提供します。

Ye Xiangxun、元国務院監督委員会の香港およびマカオ事務所の元ディレクター、国務院監督委員会、中国金融大学会計学院の客員教授および大学院講師ブランドについて、ブランド開発における中国企業の業績を確認すると同時に、企業のブランド認知を引き続き強化しなければならないと考えました。

次に、北京大学経済学部副学部長のYan Yu氏が「ビジネスモデルの反復現象とブランド経済の発展との関係を詳細に説明する「反復的なビジネスモデルとブランド戦略」」で基調講演を行いました。 、そして「ブランド戦略は「究極のビジネスモデル」であると述べました。」

中国証券監督管理委員会の元検査官、人事部長、中国広告主協会副会長であるZ青国は、「今日の企業のブランド価値評価の意義」と題した基調講演を行い、ブランドの強化を分析し、強調しました。国内および国際経済の文脈における構築と改善ブランド価値評価の必要性と緊急性。

イベント会場では、「Daguanyu Kewei(www.bvrcn.com)China Brand Value Network」と国際タイドビジネス会議がブランド価値評価とサービス委員会の調印式を開催しました。

その直後、広東戦略的知的財産研究所の唐山新社長、広東ブランド振興協会の名誉会長、党グループの元副長官、広東知的財産局の副局長がスピーチを行い、「ブランド価値および知的財産」。

座談会では、深Shenzhen商業芸術およびデザイン振興協会の会長であるZ雪華、深Shenzhen湾フォーラム評議会の会長である王旗行、深セン資本市場研究所所長の王W明などのゲストが「深セン蝶の未来”ブランド強化の洞察。企業は、業界の発展の新しい方向性と方針を把握し、ブランドのプロモーションを達成するために的を絞った革新と変更を実行する必要があります。

この記者会見で、「Daguanyu Kewei(www.bvrcn.com)China Brand Value Network」の「World Brand Value Evaluation Task Force」が公式設立を発表しました。「Daguanyu Kewei(www.bvrcn.com)China Brand Value Network」ブランド価値の評価と合併・買収、資金調達で積極的な役割を果たし、ブランドの影響力と競争力を高め、中国ブランドがフォレストオブネイションズに立つことを支援したいと考えています。

広東省人民政府の特別顧問であり、深セン市政治協議会議の前副会長である周昌湖は、「ブランド戦略の含意と実施の道筋」と題する閉会のスピーチを行い、ブランド戦略に実質的な分析と実施方法をもたらしました。

最後に、深セン大学同窓会の代表であり、天安新材料の会長であるウー・チャチャオが、深Shenzhen大学同窓会を代表して講演しました。

学術的権威あるブランド価値評価基準を公表し、中国のブランド評価コミュニティが緊急に必要とする「上場企業ブランド価値評価ランキング」を促進し、上場企業ブランド価値証券市場の効果的な普及を拡大し、上場企業の証券の実質的な利益を促進した上場企業の中国ブランド価値の強さをグローバルに公開することは、ブランド価値経済を追加するための深センの国際的なベンチマーク都市の建設の昇華を照らしました。ディスカッション!



アーティストハン・ユーチェン、永続的な聖光チェイサー

2019-12-19 17:22:25 | 新闻

アーティスト、ハン・ユーチェン

最近、Xlibrisが編集および公開したHAN YuchenのクリエイティブノートとHoly Lightという油絵のアンソロジーは、Google、Amazon、Barnes&Nobelなどの世界的に有名な書店を通じてオンラインおよびオフラインで読者と会うための棚に置かれました。

聖書の創世記の始まりは神について語っており、すべての生き物を創造し、初日に光を当てています。最初は、地球は空で混oticとし、深byは暗く、神の霊は水の上を走っていました。神は「光あれ」と言われました。そして光がありました。

青海チベット高原は、平均標高4,000メートルを超え、地球上で空に最も近い場所です。ここの空気は不足しており、生存には不向きですが、ここの明るい日差しと聖なる山と湖は、すべての生き物とチベット人の強くて偉大な倫理的グループをまだ育てています。彼らは、人間の文明の過程で純粋な土地を守るために、心からの最も根強い信念を使用しています。彼らは自分たちの人生を使って、空の光のように、輝かしく輝かしい広範で深遠な歴史的文化を創造します。


深い山の中(HAN Yuchen)200 x 255 cm

HAN Yuchenは東からの軽い追跡者です。彼は何度もチベットを訪れました。彼は草原を横断し、雪山を登り、氷河をトレッキングしました。彼は自分の体を使って自然のリズムを鑑賞しました。彼はテントを共有し、パオで寝て、チベット人の家に住んでいて、チベット人と友達になりました。チベット人の純粋な心を彼の目で感じました。彼は、地滑りや土砂崩れの場合にひるむことはなく、死に直面しても恐れを知らなかった。彼は心のすべての感情をこの場所に捧げ、心からの敬意と礼拝で一連の優れた油絵を作成しました。

HAN Yuchenの作品を注意深く見ると、光と影の激しい屈折が私たちのビジョンと衝突し、魂を刺します。世界の屋根に住んでいるこれらの普通でありながら高貴な人々は、私たちを啓発し勇気づける愛と信仰、優しさとredい、忍耐と昇華の物語を私たちに伝えています。このことから、私たちは人生の次元、魂の安らぎ、そして純粋な喜びへの回帰を見出しました。

アンソロジーの物語はまた、彼の人生におけるHAN Yuchenの変遷と、創造的なプロセスにおける彼の内なる道を正直に記録しました。 HAN Yuchenは1954年、中国河北省の鉄道労働者の家族で生まれました。彼の父は書道を習得し、ハン・ユチェンの最初の教師になりました。しかし、中国文化大革命の特定の歴史的時期に、HAN Yuchenは、中国の最高の美術アカデミーである傑出したパフォーマンスを備えた中央美術アカデミーに2回入学しました。残念なことに、両方の時間、彼は彼の家族の背景のために拒否されました。 HAN Yuchenのように粘り強く、彼は夢と追求をあきらめませんでした。 10年以上、彼の暇な時間に、彼はチベットの同胞に根ざした雪の高原に根ざしています。情熱を持って、彼は本物のチベットを明らかにする数多くの絵画の創造に熱心です。ハン・ユーチェンは、心の奥底にある聖なる光を完全な決意をもって追いかけ、ずっと前進します。


羊飼い(HAN Yuchen)170 X 320 cm

チベットの日差しは明るく、活気があり、魅惑的です。チベット人は誠実で、無邪気で、親切です。 me敬の念と憧れに満ちたハン・ユーチェンは、プロメテウスが地球に火を広げたように、それを心で感じ、筆で描き、より多くの人々と共有したいと考えました。 1993年以来、彼はフランス、ドイツ、オランダ、ベルギー、ロシア、米国、およびその他の国で絵画の多くの展覧会を開催しました。チベットの聖なる光が世界に触れました。

聖なる光は、チベットの純粋な美しさを表しています。それはチベット人の人間性を開花させます。世界中から読者の好意を得ることができると思います。


スーザン・クイ

Ecological Design Town will become the source of the Eco-design Industry in the World

2019-12-18 13:29:49 | 新闻
The 2nd World Eco-Design Conference (WEDC) with the theme of “Innovation, Customization”, was opened on December 6th at the Conghua Ecological Design Town, the permanent site of WEDC. Is has drawn participants from design organizations, agencies, corporations and universities of over 30 countries, including Li Yong, director general of the United Nations Industrial Development Organization (UNIDO), Qin Weizhong, vice governor of Guangdong province, Wen Guohui, deputy secretary and mayor of Guangzhou, and Chen Jianhua, director of the Standing Committee of Guangzhou Municipal People’s Congress.


The 2nd World Eco-Design Conference

Rich Exotic Elements from the “Guest Countries of Honor”

An Addition of a Music festival and a Fashion Show

WEDC 2019 would stress more on the “execution” and “implementation” so that to better inherit the theme of the 1st WEDC and the value of “getting start”. Therefore, the host evolved the previous theme, “Ecology of Design, Field of Hope”, into “Innovation, Customization” in September 2019.

Compared to WEDC 2018, there was an addition of the Guest Countries of Honor this time: Bangladesh, Cambodia and Thailand. During the conference, their preventatives from fields of politics, businesses, education, research and art, have fully displayed their customs, features and characteristic industries, which has added exotic elements to the conference.



Exhibitions

The first “City of Customization” in the world and the result of Design & Innovation Award (ID Award) were announced in the opening ceremony. There are 2 cities who have earned the title “Demonstration City of Customization” : Guangzhou of China and Siem Reap of Cambodia.

On the basis of the first conference, WEDC 2019 further innovated its patterns. It illustrated design innovations and promoted the driver of ecological design in economic growth, by holding the hand-painting and flashing show, the Haitao Angel Dream Competition (Green Design Costume), the cultural exhibition of guest countries of honor, the exhibition of new industries in Conghua, and the industrial exhibitions of digital art and customization.

It is worth mentioning that there was an addition of night elements. A country music festival and a light show were held in the Eco-Design Town on the evenings of December 6th and 7th respectively, which created visual and auditory feasts for the guests.

Besides, the advanced research course 2019-2020 (fifth session) of industrial design was started on December 4th, and the second phase of the eco-design leading class by UNIDO was opened on 5th.

The First Phase Has Been Accomplished

The value of Eco-design is Increasingly Prominent

It took 89 days to completed the first phase of the project of the eco-design town last year. Throughout the construction, numerous technologies of low-carbon and environmental protection were applied, avoiding any extension of the construction land. The town, co-built by the government and corporations, has formed a platform for rural vitalization, by reviving the stock property and collective reservation, such as old plants, old villages, and Liangkou Comprehensive Farmers Market of Poverty Alleviation.

At present, the engineering projects among second phase are undertaking, including the Research Center of Eco-industrial Design of Guangdong, the academician and expert studio, the first designer village in China and the first design theme hotel in the world.

Situated on the northwest of the town’s meeting center, the village is the first international designer community in China. Covering a total area of 47,863 square meters, the village boasts 162 workshops and can accommodate 560 persons. The designer village is devoted to bettering life-supporting networks as well as providing comfortable and convenient SOHO leisure space for the staffs of the settled enterprises, design studios and trade associations.

Combining the comprehensive ecological improvement of Yadong River, the Eco-design Town has built a picturesque welcoming entry for guests. With the river and the surrounding green lands, a designing ecological park occupying about 120 hectares has been seated here, which can improve the living quality of enterprise staffs and nearby residents, as well as create a center for fashion shows and cultural experience.



Yadong River

Meanwhile, there is the theme light show on the banks of Yadong River. A large 3D music and light show space, an integration of mountains, woods, rivers, lights & shadows and music, has been formed, by building a round stage for performances conforming to the valley topography, making the green plants on banks as the main landscape and illuminating the native fruit trees with colorful lights. On the night of November 29th, the first light show was performed on the beautiful Yadong River. Afterward, the show will continue to be displayed and it will become a new local landmark for a night tour in Conghua city with some future programs, such as the ecological exploration paradise.

Across the river from the ecological design townsite, S Resort, the first design theme hotel in the world, appears to be an integration of new sales, new homestays, and new models. Built on the discarded toothpick factory, the hotel boasts various activity spaces and service facilities such as the elegant Chinese restaurant, creative fusion dining hall, SPA, and the outdoor swimming pool. Besides, it is also an O2O, one-stop and personalized platform for experiencing the consumption of creative products by global designers. Most hotel supplies, such as combs, lamps, furniture and so on, can be bought by E-payment and provide home delivery service. We are trying to market the fruits of the ecological design industry and make them accessible in our daily life.

Key Construction Programs of the Third Phase are Coming Soon

After the opening ceremony, the press conference of the second World Eco-Design Conference was held. It introduced the background and key programs of WEDC 2019, the plan and the significance of selecting the world city of customization, the highlight of innovative designs and customized dreams, as well as the next move of WEDC 2019.

According to the operator, based on the industries of WEDC 2018 and 2019, the Eco-design Town will initiate the construction of the key programs of the third phase such as three international brand hotels, namely, Ramada, Wyndham, and Dolce, the second phase of designer village, child theme park, professor village and countryside food street, etc.

From now on, the town will ceaselessly improve its supporting services and gather the world-class design industry organizations to promote the development of the United Nations Industrial Development Organization, International center for the promotion of ecological design, Zhongrui Design center, Ecological Design and Research Institute of Guangdong Province, etc. Meanwhile, the town will practice Zhongrui’s low-carbon city industrial cooperation project, accelerate the ecological industrialization as well as the industrial ecology to boost ecological design and advance the global green growth.


Ecological Design Town

Tianyin Sports honored the Best Marketing Award of 2019

2019-12-16 10:37:52 | 新闻
Dec 13, 2019 – Beijing – Tianyin Sports won the the Best Marketing Award of 2019 in sports marketing area on 2019 Sports Industry Carnival held in Beijing yesterday. As the organizer of the offline event Similac Baby Formula “Kids MVP Challenge”, Tianyin Sports received another recognition from the sports industry.

On September 10, 2019, the Kids MVP Challenge sponsored by Huamengxing Basketball Club was held in Shenzhen. As the organizer, Tianyin Sports helped Huamengxing invite Derrick Rose, the youngest MVP in NBA history, to the event, bringing a great offline activity to the children and fans. Derrick Rose’s appearance aroused a big awareness to the crowd, he had a close interaction with the children, not only instructing them for basketball skills, but also using his story of becoming a basketball player to encourage the children to thrive for their future, the strong enthusiasm and the high participation also let the brand satisfied very much. Rose’s participation helped the brand expand their promotion, and rise a higher volume in the formula market. The event attracted not only media reported, including netease and sohu, but also raised concern of basketball fans on social media, like Weibo and WeChat. As this is Derrick Rose’s first visit to Shenzhen and the beginning of his 2019 China Tour, the activity also created a huge significance to the city and Mr. Rose himself.

The successful implementation of this event also reflects that Tianyin Sports has a strong capabilities in the international sports market. Whether for the resources allocating, or event coordinating, or any other related works, Tianyin Sports has full experience and ability. The “the Best Marketing Award of 2019” of the this year’s Sports Industry Carnival, obviously is another certification for Tianyin Sports to achieve more accomplishment in China sports market.

Founded in 2014, Tianyin Group is an Internet interactive entertainment content producer mainly engaged in interactive performance, animation IP value-added services, athletes and entertainment management, MCN, content marketing, customized sports tourism, game community operation, esports services and other businesses. Tianyin Group has been successively awarded as “National High-tech Enterprise” and “Zhongguancun High-tech Enterprise”. In 2018, Tianyin Group won the “Investment Award” ran by China Cultural Capital and the “New Enterprise of the year” by China Venture Capital.

The sports section of Tianyin Group has been working into the sports industry for many years. With an international perspective and innovative thinking, Tianyin Sports have provided a number of domestic and foreign customers with a full range of customized sports marketing services. Based on the world’s top sports resources, rich sports sponsorship and activation experience, Tianyin Sports has helped Tencent Sports, Youku Sports, UC Browser, YY Live and other platforms successfully execute relevant sports activities, and completed sports marketing solutions for Carlsberg, Gome, Yili and other rands. Tianyin Sports, connect the world sports market in China.