可愛いヨーキーと週末軽井沢暮らし くールルまま日記

ヨーキーのくーちゃん ♂13歳(17歳11ヶ月9日🌈)ルルちゃん♀12歳 (18歳25日🌈)日々の出来事ブログ  

軽井沢 ココペリ

2022-08-28 13:45:00 | 軽井沢
ココペリ

Tちゃんに森下昇さんのLIVEに

連れて行ってもらいました🚗









手作りのログハウスの中

感染対策で少人数でLIVE

カントリーミュージック♪



息子さんがシェフで素敵な音楽を

聴きながらディナー頂きました♪



オードブル、スープ



メインにデザート🍨

しっかりお腹がいっぱいです♪




息子さんのフードトック🚛

色々なハンバーガー🍔&ドリンク



森下昇さんの力強い歌声に感動

涙がうるうる(灬˘╰╯˘灬)♥。・゚ 

森下ワールドに引き込まれました♪

take me home country roadsも

歌ってくれました

この歌は、バリ島に行った時

オーストラリアのご夫婦4組がディナー中

お店のTVで放送していたラグビー観ながら

みんなで合唱♪

とても楽しそうで素敵だったので

夫と私の思い出の曲です♪







夏の素敵な思い出になりました♪




ルルちゃんにはお家で

お留守番してもらいました🙏



ありがとう💕
















最新の画像もっと見る

1 コメント

コメント日が  古い順  |   新しい順
نمایندگی اشنایدر (نمایندگی اشنایدر)
2022-10-06 19:11:03
کلید مینیاتوری چیست؟
کلید مینیاتوری یا فیوز مینیاتوری یا همان MCB مخفف واژه Miniature Circuit Breaker یک کلید الکترومکانیکی خودکار می باشد و تجهیزی است که مصرف کننده را هم در برابر خطای اتصال کوتاه و هم جریان اضافه بار حفاظت می کند و به علت خودکار بودن، بعد از قطع شدن، مجدد به مدار باز می گردد. کلیدهای مینیاتوری غیر قابل تنظیم بوده و می توانند هم به صورت مغناطیسی و هم به صورت حرارتی عمل کنند.
دسته بندی محصولات برند اشنایدر (Schenider)
دسته بندی کلی محصولات اشنایدر به شرح زیر می باشد:
کسب و کارهای کوچک و مسکونی
اتوماسیون ساختمان و سیستم های کنترل
محصولات ولتاژ پایین
انرژی خورشیدی و ذخیره انرژی
دسترسی به انرژی
توزیع ولتاژ متوسط و اتوماسیون شبکه
قدرت بحرانی، خنک کننده و رک‌ها
اتوماسیون صنعتی و کنترل
返信する

コメントを投稿