mellow

アメリカ留学中のあたし、コズエ、が日々思ったことなどを写真と共に綴っています。

あら。

2005年01月30日 | Weblog
あららら。

今朝のWest Lafayetteは雪模様。
困ったな・・
車でお買い物に行こうと思ったのに :-(

これじゃぁ運転できないよぅ。


omg...

It's been snowing all nite
what should I do???
I was gonna go grocery shopping :-(

can't drive!!!

最新の画像もっと見る

2 コメント

コメント日が  古い順  |   新しい順
Unknown (Unknown)
2005-03-13 05:06:09
hello!!

my name is Tohry.日本人です

sorry for scarying you of receiving a message from someone you don't know...

i was internet-surfing and found yr blog.



well, what made me to talk to u is about yr town, WL, where is that I spent my high school years.

recently, i miss the town pretty much, it was nice to know someone of about my age living there. 田舎で何もないけど良い町ですよね。



大学生活goodluckです、それじゃお邪魔しました!



tohry

返信する
 (コズエ)
2005-03-18 05:29:54
tohryさんこんにちは。



最近全く更新していなかったにもかかわらず、

コメントをくださって本当にありがとうございます:-)

WLは確かに何も無いですけど、勉強にはうってつけですよね★

あたしもこの町で楽しく大学生活を送っています。



またいつでも遊びに来てくださいね。



コズエ
返信する