Hi there..This COVID19 situation is hectic and it affected many businesses badly.Many people lost their jobs and few industries are struggling,We do what we can under the circumstances, please try to understand that wedo the best at our end of sending the product to you,What happens in the hands of the post office is beyond our control unfortunately..According to feedback from customers that have received their products itseems that sometimes the package is moving but they update the tracking only later..We really hope you will get it ASAP,Thank you for your patience and understanding,Cheers,
あー なんか 「社会情勢を踏まえても 遅れてるんです」って 内容ですが
旦那が なんか 海外便で頼んだ奴
まだ コないんですか
向こうは 国際郵便で 送ったらしいんだけど
Webの荷物追跡情報を見てると
5月5日から まったーく 状態が 動いてない
注文は いつですか?
4月30日
COVIDだからって そんなに 遅れますかね
ねー
なんか ガセWebページまで 用意した
通販詐欺なんじゃないかと 疑ったよ
そういえば だいぶまえに ボルネオから頼んだときは?
1ヶ月 かかった
・・・ じゃぁ まぁ
2ヶ月じゃないですか?
あのときは なんか 現地の片言の 日本語しゃべる人から 電話きて
カナリ カカリマス OK? みたいな 電話まで きたっけ
まー
海外時間だから よくワカラナイ
何頼んだんですか?
夏物の 上着
季節が終わっちゃいますね
ねー
ネタとして 書かせてもらって 少し 元を取る次第。