gooブログはじめました!

写真付きで日記や趣味を書くならgooブログ

SECTION 13

2024-09-05 07:31:00 | 日記

146 ボブがそれには反対だと言って会話に割り込んできた。けれども誰も耳を貸さなかった。
Bob cut in on our conversation, saying, "I'm against it"But everybody ignored him.
147 私達は彼の順番をわざと飛ばした。
We skipped his turn on purpose.
148 誰かがいじめられているのを見たが彼は見ないふりをした。 
He saw someone being bullied, but he turned a blind eye.
149 ニックと僕がテストでカンニングをした時僕は停学処分。ニックの方はまんまと逃れた。
When Nick and I cheated on an exam, I was suspended from school. As for Nick, he got away with it.
150 彼らはリチャードの富と地位に対する嫉妬から彼に敵意を抱いている。
They are hostile to Richard because they are jealous of his wealth and status.
151 彼のことは大嫌い、まるで自分が大物であるかのように振る舞う
I hate him. he behaves as if he were somebody.
152 僕たちがほめ言葉をかけたのに、彼は顔をしかめてそっぽを向いた。失礼だ。
In spite of our compliments,he frowned and turned away. he was so rude.
153 その莫大な財産は自分が自由にできるものだと彼は主張した。
He claimed that the enormous property was at his disposal.

最新の画像もっと見る

コメントを投稿