Naho-21

写真付きで日記や趣味を書くならgooブログ

THIN THING☆TheSmoke

2022-07-07 03:53:41 | 日記
I've been writing article about various things so far, and I can't stop blogging.Is it a "trouble some person""面倒な人""mendōなhito"
that appeares on the stage of Rahmens?

ここまで色々な事を記事にしてきて、ブログを止める事が出来ません。ラーメンズのネタではないですが、「面倒な人」になってるかな?(笑)


7.
THIN THING


some lyrics

our echo doesn't hear us
anymore
私達のエコーは私達の声を聴きません
hanging on a cloth edge
もう布の端にぶら下がっている
by its fingers
それは指で







5.
The Smoke

some lyrics

easy
easy
it begs me
それは私に頼む
while i'm sleeping
寝ている間に
a desire
欲望
a second chance
2度目のチャンス
I have set myself on fire 
私は火をつけました


最新の画像もっと見る

コメントを投稿