Naho-21

写真付きで日記や趣味を書くならgooブログ

Graffiti

2022-07-08 04:07:06 | 日記
My granddaughter often watches the game live Tiktoker.It's interesting because it's posted by the general public.
私の孫娘はゲーム実況のTikTokerを良く見ています。それを愉しむ気持ちが最近理解できるようになりました。一般人の投稿だから楽しいのかな?

I've had a bad internet connection since last night.Posts may be out of sync.
インターネット環境が不安定です。
投稿が前後するかも知れません。






ストレイテナー
11thalbum
Applause 2020年12月2日




Horie words
"I shot a movie of the 5th anniversary project of Tenamova!Members are answering the questions they have received!Please look forward to the day when it will be uploaded!"

(I don't know when it was opened.I want to get used to it even a little私は開設当時を知りません。少しでも慣れたいな〜)

あっ、ストレイテナーでした(笑)
髪型髪色、変わりましたね。

Applauseより
Graffiti


lyrics

Memory stopped time.I was afraid to break.I felt it when I touched it if there is a truth and a lie.
記憶が時間を止めていた
壊れてしまうのが怖かった
触れたとき感じたのさ
本当も嘘も存在すると



ホリエアツシent
ent
3rd album 2017-1-11
ELEMENTより

トレーラー映像




 


最新の画像もっと見る

コメントを投稿