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EXIN ISO 20000準拠資格プログラムはITサービスマネジメントを幅広く学習するにあたり、ユニークなアプローチが可能です。
EXIN ISO 20000準拠認定資格を取得したかったら、必ずITSM20F試験を合格しなければなりません。
ITSM20F認定試験はIT サービスマネジメントにおけるISO/IEC 20000 ファンデーションは、ITサービスマネジメント?システムとは何かに関する知識と、サービス?プロバイダがISO/IEC 20000 に関して追求するべき最低限の要件を提供するよう設計されています。
ITSM20F試験は実践的で役割に応じた資格取得が用意されています。
ITSM20F試験の学習内容には、実践的な多くの例、ケーススタディ、アセスメントが用意されています。
EXIN ISO 20000準拠資格ITSM20F認定試験概要:
試験コード:ITSM20F
試験名称:IT Service Management Foundation based on ISO/IEC 20000 (ITSM20F.EN)
問題数: 40
合格に必要な正解率: 65 %
試験数:40問中26問
弊社のITSM20F問題数:78
本の持込: なし
電子機器の持込: なし
ITSM20F試験の受験者のターゲットは、外部、内部を問わず様々な役割を担うサービスの提供者です。ISO/IEC20000認証に興味のある方、まだ企業認証に取り組まれていない企業でも、ISO/IEC 20000について広く知識を習得されたい方などを対象としています。
ISO/IEC 20000 プロフェッショナル資格体系は、ITサービスマネジメントにおける様々な役割を網羅するものです。
最新のITSM20F勉強資料を使用すれば、自分自身を証明するために力を使用する必要があります。
弊社のEXIN ISO 20000準拠資格ITSM20F試験資料を使用すれば、短期特別なトレーニングを通じて、すぐにITの専門的な知識を把握してから、試験のための良い準備を持つことができます。
EXIN ISO 20000準拠資格ITSM20F問題と答えをご参照ください。
1.What is known as a temporary solution that enables the user to continue working?
A. Known Error
B. Request For Change (RFC)
C. Service Request
D. Workaround
Answer: D
2.Through which process does the implementation of new or changed services, including closure of a
service, need to be planned and approved.?
A. Business Relationship Management
B. Change Management
C. Release Management
D. Service Level Management
Answer: B
3.Different types of events are reported to the Service Desk. Which event is an incident?
A. Information about the rollout of a specific application
B. A notification that a new toner cartridge has just been installed in a printer
C. A report that the printer is not working
D. A request for the installation of a new bookkeeping package
Answer: C
4.What has to be included in a well defined process?
A. Expected outcomes
B. Functions
C. Statistical support
D. Timelines
Answer: A
5.What would increase the amount of detail in the Configuration Management Database (CMDB)?
A. Increasing the scope of the CMDB
B. Increasing the number of attributes of each Configuration Item (CI) in the CMDB
C. Increasing the number of records in the CMDB
D. Increasing the use of the CMDB
Answer: B
6.One of the activities of Problem Management is the analysis of historical Incident and Problem data held
in the Configuration Management Database (CMDB) in order to understand trends.
Which aspect of Problem Management accomplishes this?
A. Error Control
B. Identification of root causes
C. Proactive Problem Management
D. Problem Control
Answer: C
EXIN ISO 20000準拠資格プログラムはITサービスマネジメントを幅広く学習するにあたり、ユニークなアプローチが可能です。
EXIN ISO 20000準拠認定資格を取得したかったら、必ずITSM20F試験を合格しなければなりません。
ITSM20F認定試験はIT サービスマネジメントにおけるISO/IEC 20000 ファンデーションは、ITサービスマネジメント?システムとは何かに関する知識と、サービス?プロバイダがISO/IEC 20000 に関して追求するべき最低限の要件を提供するよう設計されています。
ITSM20F試験は実践的で役割に応じた資格取得が用意されています。
ITSM20F試験の学習内容には、実践的な多くの例、ケーススタディ、アセスメントが用意されています。
EXIN ISO 20000準拠資格ITSM20F認定試験概要:
試験コード:ITSM20F
試験名称:IT Service Management Foundation based on ISO/IEC 20000 (ITSM20F.EN)
問題数: 40
合格に必要な正解率: 65 %
試験数:40問中26問
弊社のITSM20F問題数:78
本の持込: なし
電子機器の持込: なし
ITSM20F試験の受験者のターゲットは、外部、内部を問わず様々な役割を担うサービスの提供者です。ISO/IEC20000認証に興味のある方、まだ企業認証に取り組まれていない企業でも、ISO/IEC 20000について広く知識を習得されたい方などを対象としています。
ISO/IEC 20000 プロフェッショナル資格体系は、ITサービスマネジメントにおける様々な役割を網羅するものです。
最新のITSM20F勉強資料を使用すれば、自分自身を証明するために力を使用する必要があります。
弊社のEXIN ISO 20000準拠資格ITSM20F試験資料を使用すれば、短期特別なトレーニングを通じて、すぐにITの専門的な知識を把握してから、試験のための良い準備を持つことができます。
EXIN ISO 20000準拠資格ITSM20F問題と答えをご参照ください。
1.What is known as a temporary solution that enables the user to continue working?
A. Known Error
B. Request For Change (RFC)
C. Service Request
D. Workaround
Answer: D
2.Through which process does the implementation of new or changed services, including closure of a
service, need to be planned and approved.?
A. Business Relationship Management
B. Change Management
C. Release Management
D. Service Level Management
Answer: B
3.Different types of events are reported to the Service Desk. Which event is an incident?
A. Information about the rollout of a specific application
B. A notification that a new toner cartridge has just been installed in a printer
C. A report that the printer is not working
D. A request for the installation of a new bookkeeping package
Answer: C
4.What has to be included in a well defined process?
A. Expected outcomes
B. Functions
C. Statistical support
D. Timelines
Answer: A
5.What would increase the amount of detail in the Configuration Management Database (CMDB)?
A. Increasing the scope of the CMDB
B. Increasing the number of attributes of each Configuration Item (CI) in the CMDB
C. Increasing the number of records in the CMDB
D. Increasing the use of the CMDB
Answer: B
6.One of the activities of Problem Management is the analysis of historical Incident and Problem data held
in the Configuration Management Database (CMDB) in order to understand trends.
Which aspect of Problem Management accomplishes this?
A. Error Control
B. Identification of root causes
C. Proactive Problem Management
D. Problem Control
Answer: C