ことば宇宙 universum verborum

英語中心、心に響くことば旅行

Celeste - Hear My Voice

2024-04-30 | 

Hear my voice

Hear my dreams

Let us make a world, world, in which I believe

Hear my words

Hear my cries

Let me see a change through these eyes

私の声を聞いて

私の夢を聞いて

世界を作らせて 私の信じる

私の言葉を聞いて

私の叫びを聞いて

変化を見せて この目で

You may think I won't be heard

Still I raise this hand, spread this word

These words of fire, of hope and desire

And I'll let them free

思われるかも 私の声なんて届かないって

でも私は手を上げ、この言葉を広める

これは炎の言葉、希望と欲望の言葉

だから この言葉を解き放つ

Hear my voice

Hear my dreams

Let us make a world in which we believe

In which we believe

私の声を聞いて

私の夢を聞いて

世界を作らせて 私の信じる

私の信じる

Hear my words

Hear my choice

Hear my voice

私の言葉を聞いて

私の選択を聞いて

私の声を聞いて

コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« R 01 | トップ | R.I.P. w/ La Campanella »

コメントを投稿

」カテゴリの最新記事