TOM JONES FAMILY JAPAN

24時間 tom jones 男の日々

Tom Jones - 日本時間の今朝SNSを更新

2024-08-28 06:41:21 | 日記

Tom Jones - 日本時間の今朝SNSを更新

tom says

I’d like to extend my thanks and appreciation to each and everyone of you that came out to see my shows across the UK and Europe this Summer. It was truly a pleasure for the band, crew and myself and I hope you all enjoyed the experience as much as we did. From what I saw from the stage, it certainly felt like it!! Very much looking forward to continuing my Ages & Stages Tour stateside next month!

この夏、イギリスとヨーロッパ各地で私のショーを見に来てくれた皆さん一人一人に感謝と感謝の意を表したいと思います。バンド、スタッフ、そして私にとって本当に楽しい経験でした。皆さんも私たちと同じようにこの経験を楽しんでくれたことを願っています。ステージから見た限りでは、確かにそう感じました!! 来月、アメリカで Ages & Stages ツアーを続けるのをとても楽しみにしています!

 

9/5からアメリカ公演がスタートします。

元気で完遂されることを願ってます。

それでは今日はこの曲を楽しみましょう

 

Tom Jones - I Won't Lie - Live @ Shepherd's Bush Empire London


最新の画像もっと見る

コメントを投稿

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。