Please show us 紫耀’s smile ★★★

『Crazy For You』 Madonna (1985年)

Swaying room as the music starts

 部屋が揺れる音楽が流れ始める

Strangers making the most of the dark

 見知らぬ者達が暗闇に乗じて

Two by two their bodies become one

 二人ずつで一つになっていく

 

I see you through the smoky air

 たばこの煙で燻った空気の中あなたが見える

Can't you feel the weight of my stare

 私の視線を感じてくれないの?

You're so close but still a world away

 あなたはすぐそばに居るそれなのにまだ遠くに感じる

What I'm dying to say, is that

 私は言いたくてたまらない、それはね

 

I'm crazy for you

 私はあなたに夢中なの

Touch me once and you'll know it's true

 一度でも私に触れればそれが真実だと分かるわ

I never wanted anyone like this

 誰かをこんな風に求めたことなんてないの

It's all brand new, you'll feel it in my kiss

 何もかもが新しい、私にキスしたら分かるわ

I'm crazy for you,

 私はあなたに夢中なの

Crazy for you

 あなたに夢中なのよ

 

(間奏)

 

Trying hard to control my heart

 自分の気持ちを抑えるのに必死なのよ

I walk over to where you are

 私は歩いて行くあなたの居る場所へ

Eye to eye we need no words at all

 目と目が合ったら言葉なんて要らないわ

 

Slowly now we begin to move

 私達は今ゆっくりと動き出す

Every breath I'm deeper into you

 息をする度に私はあなたにどんどんハマってしまう

Soon we two are standing still in time

 やがて私達二人は時間の中で静止している

If you read my mind, you'll see

 もしあなたが私の心の中を読めるなら、分かるわよね

 

I'm crazy for you

 私はあなたに夢中なの

Touch me once and you'll know it's true

 一度でも私に触れればそれが真実だと分かるわ

I never wanted anyone like this

 誰かをこんな風に求めたことなんてないの

It's all brand new, you'll feel it in my kiss

 何もかもが新しい、私にキスしたら分かるわ

You'll feel it in my kiss

 あなたは私のキスで私の想いを感じるでしょう

 

Because, I'm crazy for you

 なぜなら私はあなたに夢中だから

Touch me once and you'll know it's true

 一度でも私に触れればそれが真実だと分かるわ

I never wanted anyone like this

 誰かをこんな風に求めたことなんてないの

It's all brand new, you'll feel it in my kiss

 何もかもが新しい、私にキスしたら分かるわ

I'm crazy for you,

 私はあなたに夢中なの

Crazy for you

 あなたに夢中なのよ

Crazy for you

 あなたに夢中なのよ

(Crazy for you)

 (あなたに夢中なのよ)

 

(間奏)

 

It's all brand new, I'm crazy for you

 何もかもが新しい、あなたに夢中なのよ

And you know it's true, I'm crazy, crazy for you

 本当よ、あなたに夢中でたまらないの

It's all brand new, I'm crazy for you

 何もかもが新しい、あなたに夢中なのよ

And you know it's true, yeah, I'm crazy for you

 本当よ、あなたに夢中なのよ

Crazy for you, baby

 あなたに夢中なのよ、ベイビー


ランキングに参加中。クリックして応援お願いします!

最近の「英語」カテゴリーもっと見る

最近の記事
バックナンバー
人気記事