地球国を創ろう ! 

人は 何の為に 生きているのか 

「自分が 永遠の生命だ」と知るために生きている 

「関東大地震」を体験してきました ♪

2014年06月26日 | Weblog




町内会の防災担当者の計らいで 「札幌市 防災センター」で体験しました ♪

地震体験 消化体験 火事体験 暴風体験の四つを体験しました ♪

心肺蘇生の体験もあり 一度は 行って欲しいね (笑い)



I experienced "Kanto major earthquake" ♪

I experienced it by the arrangement of the disaster prevention person in charge of the neighborhood association in "Sapporo-shi disaster prevention center" ♪

I experienced four of the earthquake experience digestion experience fire experience-based storm experience ♪

There is the experience of the cardiopulmonary resuscitation and wants you to go once (laughter) 




おかしの写真集を見たい人は←ここをクリックしてね ♪

画像掲示板に投稿したい人は←ここをクリックしてね ♪

私にメールしたい人は←ここをクリックしてね
コメント    この記事についてブログを書く
  • X
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする
« 「心~SIN~釧路学生魂 ... | トップ | 「江別まっことえぇ&北海道... »
最新の画像もっと見る

コメントを投稿

Weblog」カテゴリの最新記事