山野美容専門学校 身だしなみコンテスト Midashinami Student Contest
School2006-05-26

山野美容専門学校で毎年行われている身だしなみコンテストの審査をしました。

The students introduced themselves and explained what they think is
important to be the best representative for Yamano Beauty College. 
They were judged on how they wore their school uniform, manners and
the content of their speech.
各クラスから選ばれた選手はそれぞれに山野美容専門学校を代表する一人として何が
一番重要かということを考え、一人ずつ自己紹介と共に発表をしました。
審査はその発表の内容と、学校のユニフォーム着用での全体の着こなし、清潔感、
マナーなどを評価し、全校生の中から3名の優勝者が決まります。

It was very difficult to choose as they each were smiling and had
very good comments.
全ての選手が美しいスマイルととても良いコメントを考えて望んでいたので
審査は非常に難しいものでした。

The final line up 
最終選考に残った学生たちです!!

I told them all that I was so proud of each of them and although
we had to choose three, I think they are all winners 
最後のスピーチで、私は「この中から賞を受け取るのは3名だけです。
しかし、今回賞にもれた方もこのコンテストに選出された皆様全てを誇りに
思っていますし、全員が優勝者だと思っています」と伝えました。

The winners will be annouced soon 

« 山野学苑 理... ANA Hotel in ... »