MLC -Music Lover's Chat-

No music, No life

articles IL VOLO

2017-07-20 13:54:28 | My favorite artists

source : nikkansports


source : headlines.yahoo
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Teto

2017-07-20 02:00:19 | My favorite artists
VOLO君達の招聘元はTeto corporationさんなんですね
彼らの足跡は要checkです!!

site here → Teto

このサイトでは8/31一般分のみ?
他のチケットサイトへのリンクもあります。

site here → Teto/IL VOLO

レーベルはSony、TBSもかんでるなら朝の情報番組要check☆
11/30空いてるし!
沢山のメディアさんに取り上げて頂きたい

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ticket site (eplus)

2017-07-20 01:02:56 | My favorite artists
VOLO君達のチケット先行予約まであと9時間です
け、決して煽っているワケではありません♪

このチケットってチケットサイト各所に割り振りされているんでしょうかね???
eplusの8/14販売分についてUPされていました。
“座席選択先着先行”って早口言葉みたい..



details here → eplus

強気のチケ代、今気づきました!


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today is..

2017-07-19 23:04:55 | chat
19th July..

Happy birthday URS ;)


ひとりで食べるのは寂しい。。


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IL VOLO in Tokyo&Kawasaki

2017-07-17 08:00:33 | My favorite artists
edit

SNSで教えて頂きました!!
Thanks for letting us all know the big news, A様!!!!

VOLO君達の待望の初来日コンサート、

11/29(水) オーチャードホール
12/1(金) 川崎市スポーツ・文化総合センター

だそうです


先行予約が7/20(木)10:00amスタート、早めの登録が必要となります

チケットスペースのサイトにて7/18(火)お昼12:00pm迄にオンライン会員登録(無料)する。

   チケットスペースサイト → https://ticketspace.jp/top
   ※このTOPページ右上部にある[ログイン/会員登録]をクリックします

登録の際にメール配信希望欄にチェックを入れ、関心のあるジャンル「オペラ・声楽」に必ずチェックを入れる。

登録者に7/18(火)中に先行予約専用URLがメルマガで配信される。

万が一、メルマガが届かなかったら、7/19(水)10:00am-15:00pmの間に
チケットスペース (03-3234-9999) に電話で問い合わせする。

   チケットスペース電話 → 03-3234-9999

チケットの支払方法や手数料等に関してはチケットスペースのサイトでご確認ください


※不測の事態が起きましても当ブログMLCと管理人えあは責任を持ちません。
※チケットの申し込みにつきましては全て自己責任で行ってください。

チケット先行予約期間は7/20-7/24ですが、先着順のよう。
皆さんが無事にチケットを入手できますように!!
良席でありますように!!

VOLO君達こそしっかり支えて応援すべきアーティストです。
待望の初来日、迷うことなくチケットをお求めください!

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Swan Lake LOVE

2017-07-16 15:01:38 | My favorite artists
死ぬまでにしたいことリストを作るとすると膨大な量のリストになりそなえあさん
そのリストのかなり上位にあるのが“Matthew BournのSwan Lakeを観ること”なのですが、Youtubeにあったのですね!!!!!

Youtube here → Matthew Bourne΄s Swan Lake

平伏したいくらいballet LOVEで、古典はもちろんですがコンテンポラリーをこよなく愛しているのにこの“白鳥”をいまだに観られずにいる...
(ま、音楽ばかりに費やしてるからなんだけどw)
生舞台だけでなく、生稽古さえも観たいほどなのよ。
ダンサー達のあの光輝く体躯、強靭な肉体が指先の隅々までも白鳥に変化して踊るあの空気を馴れ親しんできたメロディーとともに余すところなく吸い込みたい
全く変態めいた願望です(怖)。
いや、隠しませんがダンサーさんやアスリートさんの鍛えられた肉体って大好物..あ、いえ大好きなんですもの
それを美しい音楽とともに堪能できるんですから、ああ、なんて贅沢な


もう、凝視!! まばたき禁止!!
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Concert de Paris du 14 juillet 2017

2017-07-16 10:03:00 | My favorite artists
7/14のコンサート映像がUPされています
Gautier君はRenaudとブラームス、Damrauも出演しています。

Concert here → Concert de Paris du 14 juillet 2017

プログラムもらってきました♪
PROGRAMME DU CONCERT DE PARIS 2017

Berlioz – La Damnation de Faust : Marche Hongroise / Orchestre seul
Puccini – Gianni Schicchi « O mio babbino caro » / Nadine Sierra
Verdi – Rigoletto « La donna è mobile » / Bryan Hymel
Prokofiev – Roméo et Juliette « Danse des Chevaliers » / Orchestre seul
Mozart - Don Giovanni « Deh vieni alla finestra » / Ludovic Tézier
Mozart - Don Giovanni « Fin ch’han dal vino » / Ludovic Tézier
Gounod – Roméo & Juliette : « Je veux vivre» / Diana Damrau
Rimsky-Korsakov – La Fiancée du Tsar « La chanson du houblon» / Orchestre + chœur
Gounod – Sapho « O ma lyre immortelle » / Anita Rachvelishvili
Brahms – double concerto « Vivace non troppo (3ème mvt) » / G.& R. Capuçon


1:01:55位~

Kabalevsky / A. Cottee – «Bonne Nuit» / Maîtrise de RF
Leoncavallo – Pagliacci «Vesti la Giubba » / Bryan Hymel
Chostakovitch – Suite de Jazz n°2 « Valse n°2 » / Orchestre seul
Delibes – Lakmé «Duo des fleurs » / Nadine Sierra + Anita Rachvelishvili
R. Strauss – Morgen / D. Damrau + R. Capuçon
Vangelis / Don Rose – « Les Chariots de feu »(version pour piano et orchestre ) / Orchestre seul
Puccini – La Bohème « O soave fanciulla » / Nadine Sierra + Bryan Hymel
Moussorgsky / Ravel – Les Tableaux d’une exposition « la grande porte de Kiev » / Orchestre seul
Verdi – Don Carlo «E lui !... desso ! ...» / B.Hymel + L.Tézier + Choeur RF
Bizet - Carmen «Les voici la quadrille ! » / Orchestre + chœur + Maîtrise
Berlioz/ Rouget de Lisle – La Marseillaise (couplet n°1 * 2)


歌うGautier君が見られます

Diana Damrau : soprano
Nadine Sierra : soprano
Anita Rachvelishvili : mezzo-soprano
Bryan Hymel : ténor
Ludovic Tézier : baryton
Renaud Capuçon : violon
Gautier Capuçon : violoncelle

贅沢なコンサート
音楽や“国”に対する意識が日本とは違うなあと感じます。
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14 July @ Eiffel tower

2017-07-15 01:12:10 | My favorite artists
またこの時期がきました。



革命記念日の記念コンサートにGautier君が出演します。
またきっとVが見られることでしょう
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announcements by four

2017-07-13 07:30:40 | IL DIVO 2017
11月に行われるDIVO cruiseについてのDIVO達からの個別アナウンスが出揃いました!

Check here → FB

改めて確認しましたら、初回のデヴィちゃんの時に毎週アナウンスがありそな話をしていたんですね


デヴィちゃんの映画“A hand of bridge”を上映するんですって。


ダンスタイムの最高のコスチュームを用意してね☆とのこと。


各人のソロショウではSebさんはまもなくリリースされる新譜からも披露するらし!


カラオケタイムでは隊長と一緒に歌えそうな!
(この隊長の眠そうな!?顔が気になるけどwww)

贅沢三昧なDIVO cruise、発表からしばらくたってのこれらアナウンスは“売れ行き思わしくないんじゃ?”と勘ぐられてなりません...が、日本ツアー全通するDIVASにとっては費用/日数的にもそんなに変わらないのではないでしょうか???
寧ろ泊まり込みだから次の会場へバタバタ移動しなくて済むし
チケット確保はまだまだ間に合いまーす
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Carlos says ..

2017-07-13 06:38:13 | IL DIVO 2017
イン・ロック最新号で、隊長がアノ件について明言しているようです。

Index here → Inrock

詳細は待たれよ!明日(7/14)には店頭に出ちゃう?
Cutiesはホッとしているかしらね
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4th season

2017-07-09 23:33:40 | My favorite artists
This is current news.

Gautier君のマスタークラスseason 4の応募受付が始まっています。

details here → www.fondationlouisvuitton.fr

締め切りは9/12、選考の最終発表は10/6のようです。
今回はどんなアーティストさんが挑むのでしょうか。
英語or仏語会話が必要になりますが、日本人の方がいつか現れるといいなあ
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SIFF Interview 3rd June

2017-07-09 22:52:11 | IL DIVO 2017
6月にUPされていたデヴィちゃんの映画に関するロングインタ。
“A hand of bridge”のワールドプレミアはどうだったんだろ?
誰か感想をpostしてないかな~と思ってもforumはないんだった
ああもう、不便

ついでに言うとcharity rideのなんちゃらはもう忘れ去られた過去になっているのかしら。
いや、仕事じゃないからいいんだけどね。いいんだけどぉ~言われたことは結構覚えているものなのよぉ~デヴィちゃん

かなりのloooong interviewですが目を通しておかねばなるまい!

Source : The Sunbreak
SIFF Interview: Il Divo’s David Miller Talks About His Debut Short, ‘A Hand of Bridge’
Posted by Chris Burlingame
For David Miller, making a faithful adaptation of the Samuel Barber play A Hand of Bridge was twenty years in the making.

Miller has been enormously successful as an opera singer, starring on Broadway as part of Baz Luhrmann’s La Boheme and, most famously, for being the American tenor in the Simon Cowell-created classical project Il Divo (with over 30 million albums sold, Il Divo are actual Guinness World Record holders for the most commercially successful classical crossover act). For A Hand of Bridge, Miller is returning to the short opera he filmed as a student over twenty years ago and making a fresh, but faithful, film adaptation of what is considered to be the shortest, regularly-staged opera production. Miller made it with co-director Frank Borin.

IL DIVOは最も商業的に成功したクラシカルクロスオーバーグループとして実際のギネス記録保持者である←知らなかった

In A Hand of Bridge, two couples meet for an evening of the card game and confess their desires through song as an internal monologue. Miller’s adaptation is gorgeous to watch because of its lush cinematography, beautiful vocal performances, and an incredibly photogenic cast (which include Miller and his wife, also an opera singer, Sarah Joy Miller).

(この映画がゴージャスであるというのは)美しいヴォーカルパフォーマンスと信じられないくらいフォトジェニックなキャストがいるから←大絶賛♪

While in town for the world premiere of A Hand of Bridge at the Seattle International Film Festival (playing prior to the feature The Paris Opera), I met up with David Miller for an interview at SIFF Lounge to talk about his filmmaking debut. I was pleasantly surprised at how generous he was with his time. A Hand of Bridge is about 15 minutes long, and our interview was close to an hour.

映画は15分だがインタビューは1hに及んだ←デヴィちゃん話し出すととまらないから(笑)

How did you decide you want to get into filmmaking?

That is a very very long process for me. This project is about 20 years in the making. My dad was the first person to put a camera in my hand, and taking me to the San Diego Zoo. We lived in San Diego at the time and would go to film the monkeys and the primates cage. And it was like this huge bonding moment between me and my dad.

And then when I was like 6 years old Star Wars came out and this had huge impact on my psyche in so many different ways. And like just just creating a sense of the love of the epic story of the epic nature of epic storytelling.

And by the time I was 10 or 11, I was playing with high school students in a classical orchestra. It was like a youth orchestra and that gave way to many different things. But when I hit high school, that’s when I found I had a voice, like an actual voice in my throat. Not just metaphoric.

And that kind of propelled me into what’s going to be the most epic way of singing opera. So I went to Oberlin Conservatory and I studied as an opera singer and I did 10 years, kind of going around the world like that. And then that gave way about 13 years ago. And I just showed up for the audition for a Simon Cowell project called Il Divo and that was its own form of epic. And all across the those 13 years the record company at the beginning the record company was like oh, this is really interesting, so creative and new and different. So we should be getting this on film.

You know at the time there was no formula they didn’t know if it was going to work. They were already spending a ton of money on this, this pet project for Simon that wasn’t related to TV shows, it wasn’t related to anything else, just something Simon wanted to do. And so they were they were spending a lot of cash and they just couldn’t justify spending more. So I said give me a camera, I’m pretty handy with a camera. So I just started filming things. I gave the footage back to the record company but they didn’t do anything with it.

“どのように映画製作に関わろうと決めたんですか?”との質問に対して。
小さい頃に父がサンディエゴ動物園に連れていってカメラを持たせてくれたのが全ての始まりだ。その後スターウォーズに衝撃を受け、ユースのオケで演奏することもあり、高校時代に声に目覚めてオペラを学んでオペラ歌手を10年勤め、さらにDIVOとして活動するようになった。その後のDIVOとしての13年間がとても面白いものだったから映画にすべきと思ったが、すでに会社はDIVOに莫大な資金を注ぎ込んでおり、撮った映像を渡しても会社が何かするということはなかった。

なるほど。これがSamurai shortの裏側だったのね。
いろんなお宝映像がもっともっとあるはずなのに出てこないものね。
“IL DIVO”というプロジェクトに対するDIVO達(というかデヴィちゃん)と会社との温度差..?

And I’ve got like 30 or 40 short films over the last 13 years. And so then at a certain point a few years ago I was preparing for a concert with my wife, who is also an opera singer. And she’s also in Edinburgh. And we’re preparing for a concert. And so I you know put the put the opera on. I think it was La Traviata, and I started from the overture and all of a sudden I have these images that are popping into my head and I’m I’m trying to figure out which production was that from what where did I see this. Where is this coming from? Then I realized, oh I’m inventing this. This is creativity happening when you start just like writing it down, like journaling about it.

And a couple of years later it happened again with Romeo and Juliet. And so then I started storyboarding and sketching that and I realized that I had this growing desire of merging everything that I knew from opera as a purist in a classical sense with everything that I’ve learned from the populist side. What does it take to hold onto someone with a Facebook mentality for three hours? What does it actually take to keep these people interested for such a period of time? And I realized that I wanted to merge these two. And the only real medium for that was would be film.

この13年超の間に30-40本の短編を撮った。
数年前、SJと出演するオペラの準備をする中で沸き上がってきたイメージがあった。純粋主義者としてのオペラと大衆側から学んだことを融合したいという欲求。Facebook的メンタリティ(即時性重視の志向か?)をもつ人びとをオペラの3hの間どのように繋ぎ止められるか?それは映画だった。

いつものごとくえあ読みをしておりますが、オペラを純然たるオペラとしてもっと知らしめたいという思いが強く、使命感に燃えているデヴィちゃんの志が感じられます。

How did you get to making A Hand of Bridge?

When I was down on in Mexico with Il Divo and we were shooting our commercial for our most recent album, I pulled the director aside and said, “Look I want to bend your ear for a second, I’ve got this thing. It’s my first movie project. I want to get it off the ground. I don’t really know what I’m doing. How did you get your start?” etc. etc. He said, “Well, show me what you have” and I showed him the storyboard. He said I think this is great and I want to help you get this made. He’s been looking for a narrative piece because he’s never done a narrative before. He’s mainly done commercials and videos from TV. And so he kind of brought all the technical know-how, and a lot of additional creativity to the piece. It ended up taking on a life of its own.

“どのようにしてA Hand of Bridgeを撮ったのですか?”に対して。
メキシコでAmor&PasionのPVを作っていた時にディレクターに相談した。絵コンテを見せたら称賛して手伝いたいと言ってくれたんだ。彼はコマーシャルなどを主にやってきて物語的なVを作ったことがなかったけれど、様々な技術的ノウハウを教えてくれたので作品作りにたくさん生かすことができたよ。

あのVの裏側でデヴィちゃんは別のプロジェクトを進行させていたのね

I thought it was a very gorgeous film, not hurt at all by the fact that your cast is also super-photogenic. I wanted to ask, though, about returning to A Hand of Bridge, because it was something you had done previously in college.

I had already done it before, so it was something I had a frame of reference for. I mean this is just like a super ultra extension of that video from 20 years ago. There was only one surviving copy, and it ended up with my ex-girlfriend’s stuff. When we parted ways at the end of college and she tried to mail it to me and she sent it to Seventh Avenue instead of Seventh Street so it’s gone, it’s just out in the ether. But I found the original footage and I still had that on and on micro tape or mini Super 8. I had it digitized and got it back. And because I was thinking that would be like interesting enough to send to film festivals if I could get it back.

It was absolutely terrible. And really it’s a matter of perspective, because at the time I was really proud of it and I really enjoyed having been given the opportunity to make that so I can pass the course. All my friends chipped in and everyone wore their own clothes. I think we stole a couple of wigs from the costume department to the opera. But then you stack that against the last 13 years and my video editing capabilities and using better cameras and better lenses all of that just kind of adds to the value of what you’re watching.

And so I realized that it would be the easiest piece to try and go after because it’s only nine minutes long and you know if I were to go after the next shortest opera that’s kind of in the repertoire is The Telephone which is about 30 minutes long, one act. I’m just so glad that we went after nine minutes because being my first experience as a director. I think if we tried to attempt a half hour piece I would have gone insane, even if it was on this piece. I think I’ve had too many heart attacks already and was on the verge of a stroke because I wasn’t originally intending to be in it, nor was Sarah Joy to be in it. She was the one in the green dress.

What ended up happening was that my stockbroker was in the middle of doing a whole bunch of other things and this was a favor I was pulling. It was turning out to be a whole lot more complicated so he dropped out and I had to find his replacement. No he couldn’t do it during that window so we had to shift the window of everything which is amazingly difficult given so many people who are involved, all the department heads all the everything and moving that window, I lost two of my other singers, so I was like What am I going to do?

Sarah Joy said, “Well, you know someone who can sing this.” I said “I can’t be in it. This is my directorial debut.” She said “David, don’t be stupid. You are going to ultimately have a much bigger beam of attention on this if you’re in it.” And I was like why is that? And she said “Because you’re David from Il Divo.” It didn’t even occur to me. And then she filled in as Sally even though that’s not her voice type. She’s more like a Beverly Sills, more like a Joan Sutherland, kind of like a really high voice that does all these amazing things. So to have her be like Johnny One Note, she was a really good sport about it.

・・・ここから妄想力をも駆使してお送りします(英語わからーん)
“とてもゴージャスな映画だと思いました。紛うことなくキャストは素晴らしくフォトジェニックですし。しかし、大学時代に既にしているのにA hand of bridgeに戻ったことについてお尋ねしたい”
既にやったんだけど、大学の終わりに元カノと別れた時に終わったんだ。ひとつだけ残っていた作品のコピーをその後彼女が間違った住所に送ったために紛失して、なんとか見つけたんだけどひどい代物だった。当時としては学科もパスしてるし誇りをもって作ったし楽しかったんだ。出演した友人たちは自前の服で、かつらは衣裳部門から盗んだんだったと思う。20年前のものの拡張版としての今回のものは編集技術やいいカメラやレンズがあるから(昔のより)価値はあるよ。9分という短さも初監督作品としてはよかった。The Telephoneというレパートリー中で次に短い30分ものだったら発狂していた。元々僕もSJも出演する予定ではなかったから何度も心臓発作を起こしていたと思う。
2人の歌手がキャンセルとなってどうしたものかと考えていたらSJが“誰が歌えるか分かってるでしょ”というんだ。監督デビューだから僕が出る訳にいかないと言ったんだけど、馬鹿なことを言うな、僕が出ることでより大きな注目を浴びる、というんだ。“IL DIVOのDavidなんだから”と。彼女自身も役の声質とは違うんだけど出演することになった。彼女はホント、迷いがなかったね。

ざっとこーんな話でしょうかね
SJは気風がいいというか、姉御肌なところがあるというか、非常にポジティブ思考なのでDIVO参加の時もデヴィちゃんの背中を押してくれた。今回もまたSJありきだったのね。

あともうひとつ質問がありますが今のでどっと疲れちゃったので、気が向いた時にこっそり書き足そうと思います。

It looked like you had a lot of fun making it.

It was a lot of fun. And you know it’s it’s really funny to kind of see it back because you said before it didn’t hurt that everyone was so photogenic. And they are. But what I learned through this experience is that virtually everyone is photogenic if you have the right people behind the lens capturing it. I remember what it looked like on set and it did not look like that to my eye. Part of the reason I was having a heart attack I was sitting there going “This does not look right. I don’t think this is going to work.” I was just completely petrified.

At one point, because they had the four of us sat at the table. The lights weren’t working. There was a lens issue there was this and that, and we’re losing time. We were only set for four days of shooting and then we had to do five days because we just ran out of time. And they’re wafting in tons of smoke. I didn’t know about this trick, but I do now. How when you put smoke in a scene, it catches the light in different ways and it reflects differently. And when I when I got all the footage back and looked at all the footage all the smoke is in there like just careening past the faces.

And it was just like “Frank, there’s a ton of smoke in here.” “No, no, no, no, don’t worry about it. We’re going to send it to the colorist. He’s going to take all that out. He’s going to get that.” I guess it’s all done in post. OK. Which was also a whole other thing. Dealing with the colorist and the visual effects and the green screen and stuff like that was way beyond my frame of reference and scope and that was such a big part of my expectations, because I just I had to defer to him. I was like here’s what I want to see here’s my storyboard. And he was like Great. That’s a good framework. And here’s what we’re going to do with them. I said, “I never would have thought of that” a number of times. So. I think my biggest takeaway from all of this is that film is not a one man man kind of endeavor like I thought it was. You know, I thought it would be one of those things where, if I just got the funding and got everything together that I would set up the lights and I would set up the set and I would be behind the camera and then in front of the camera in the times where I needed to be.
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Life Burns Tour DVD

2017-07-09 12:42:27 | Apocalyptica
4月にやっとフル視聴したの



No music, No life
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lookin' back

2017-07-09 12:30:04 | IL DIVO 2017
謎。
PCのmedia playerを見ていたらこんな表示が...



えーと
これなんだっけ?と聴いたら、ああ、これあの内緒の曲ね?

こんな風に保存されてる意味が不明だし、
そもそもこれが話題になった時期すら既に不明。

確かこの曲からR.Kellyの他のナンバーをいたく気に入ってiPodで何度も聴いていた記憶がある..
(ちょっと待って!!もう今はiPodとかラップトップとか過去の遺物になっちゃってたりする?)

過去にMLCで話したことがあるかどうかも不明。
ひょっとしてLe Piaceさんで話していたとか?

DIVOの昔の曲が少しずつ風化していってます。
初期にはDIVOらしい素敵な曲がたくさんありますが、今となっては聴けるチャンスがあるのはごく一部でどんどん忘れ去られていってる。
もったいないなあと常々思うものの処理能力に限界があり..。
誰かデータベース化してくれないかな

↑の曲はコチラ → Se que puedo Volar
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how does he sing?

2017-07-09 11:57:42 | My favorite artists
ププッ!!!
これに類する下書が3月に3つもある。しかも結局UPしないままだったっけ?

*****
I wonder...


Volo君達、本当に驚異的な声を聞かせてくれますが、中でもPiero君の声が不思議でなりません。
歌っている方って口の開け方やその表情と声とが連動しているものと認識してきたのですが、Piero君は歌う表情と声のボリュームに著しくギャップがあるように感じるの。
その表情でどうしてそんなに豊かな声が出せるのかと。
言い換えると、どっから声が出ているのか?と(笑)

look here → Ave Maria, Mater Misericordiae

スピーカー内臓なの?
しかも全くブレがなく見事なまでのパーフェクトな歌唱
11月に来日するなら、是非この目で確かめたい


それにしても“Ave Maria, Mater Misericordiae”は本当に美しい曲...
この美しさはVolo君達ならではと思うけれど、Sebさんなどはもっとエモーショナルに歌うでしょうね~(妄想)
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