「レスター・レヴェンソンのリリーシング」- I'm trying to show you the entire way.

Lester:「私は、あなたに全ての道を案内しようとしています。」 2015-10-04-09:45JST

The Goal process

2013-02-24 11:31:11 | Sedona Method
The Goal process

Goals - Book on Sending Love from Kostya

Goals
Releasing emotions about your goals with Sedona Method
(Aug 2, 2012) you write down 3 goals total. one for each area - money, relationships, health.
Then you
1. read first goal to yourself,
2. notice what feelings or thoughts come up.
3. then you look deeper - what brings these feelings and thoughts - want for acceptance, control, safety or unity?
4. And release the underlying want.
5. Go back to 1.
It's in the book and in the audio seminar.
This was Goals process. There are also advantages/disadvantages process (what you ger or loose by achieving the goal) and Practical steps process.


Short link to this page -
Link to the front page of this book

ゴール
あなたが3ゴール合計の下に書くSedona Method(2012年8月2日)によるあなたのゴールについての感情をリリースします。地域ごとの1-お金、関係、健康。
それからあなたです1。自分自身(2)への最初のゴールを読みます。どんな感情か考えがやって来るかについて気がついてください。
3. それから、あなたはより深く見えます-何がこれらの感情と考え ― 受理か、支配か、安全か統一のための貧困 ― を持ってきますか?
4. そして、根底にある貧困をリリースしてください。
5. 1に戻ってください。
それは、本で、そして、音声セミナーです。
これは、Goalsプロセスでした。
利点/不利プロセス(何ゴールを達成することによるあなたゲルまたは野放し)とPracticalステップ・プロセスもあります。


このページへの短いリンク-この本のとびらへのLink

Letting go of things you prefer not to have - using Sedona Method
Release habit - Book on Sending Love from Kostya

Release habit
Using Sedona Method to let go of the habit you prefer not to have
The method is simple - let go of the want and then allow yoursef to have it - if it's still alive. This was I let go of my habit of eating chocolates and ice-cream to make my mood better. Here is what I write about another thing - a tea:
(Mar 15, 2012) I'm mostly on raw food for some month and I wasn't drinking tea for months. But the day before yesterday I felt like having a tea whith a cookie. I released the want with Sedona method and with sending love, but it wasn't gone - so I allowed myself to have it and enjoy. (This way I'm not reinforcing it with resistance. It's a way to leave behind dependances you prefer not to have.)

Short link to this page -
Link to the front page of this book

あなたが方法がないのを好む習慣を捨てるリリース習慣Using Sedona Methodは単純です-貧困を捨ててください、そして、それがまだ生きているならば、yoursefがそれを持つのを許してください。
これは私でした。そして、よりよく私のムードを作るためにチョコレートとアイスクリームを食べる私の習慣を捨ててください。
ここに私がもう一つのもの ― お茶 ― について書くものがある。
私は大部分は数ヵ月の生食物の上にいます(2012年3月15日)、そして、私は何ヶ月もお茶を飲んでいませんでした。
しかし、一昨日、私はwhithなお茶があるクッキーのようであると感じました。
私はSedona方法で、そして、愛を送ることで貧困をリリースしました、しかし、それはなくならなかった-ので、私は自分自身がそれを持って、楽しむのを許しました。
(このように、私はそれを抵抗で補強していません。
それは、あなたがないのを好む依存を残す方法です。)

このページへの短いリンク-この本のとびらへのLink

最新の画像もっと見る