Jazz Vocalあれこれ

ジャズ・ヴォーカルに関する雑記および様々な情報。

IVAN LINSが日本のために「上を向いて歩こう」を歌ってくれた!

2011年03月24日 | Weblog
IVAN LINSはブラジルのシンガーソングライターです。
[LOVE DANCE][ISLAND][[VELAS][MADALENA]などの素晴らしい曲を作った人です。
何回も来日をして,大変日本の事を心配して下さっているようです。

彼のメッセージ(引用です)

Dear japonese people,

My name is Ivan Lins.I'm a brazilian songwriter and performer.I use to play in Japan very often.And I learn to respect your country and your people.I really love you all.
So,I would like to send all my feelings and my best energy to give you all support that I have in my heart to soft the enormous pain you are having after so huge desaster.
Please accept my symphaty and my feelins.And evereything that you need from me that i can do,please let me know.I have so many friends in Japan,and I love them so much,that I'm putting myself in alert to be ready to help as possible as I am able to.
With all my love,

Ivan Lins

親愛なる日本の皆さまへ
イヴァン・リンスと申します。ブラジルのソングライター、パフォーマーです。
日本で度々、演奏してきました。
その体験を通し、私は日本と日本の人々を尊敬しています。
皆さまを心から愛しています。
凄まじい天災で受けたあなたの痛みをやわらげられるよう、
私の心の中にある想いの全てと最良のエネルギーを送り、あなたをサポートします。
心よりお悔やみ申し上げます、私の気持ちを受け取ってください。私にしてほしいこと、
私にできることがあったら、何でも言ってください。私は日本に友人がたくさんいます。
皆を愛しています。私は油断なく警戒をしながら、できる限りの援助ができるよう、準備をしています。

愛をこめて、
イヴァン・リンス

http://www.youtube.com/watch?v=rnTSEZsQZCM

聞いて下さい。

最新の画像もっと見る

1 コメント

コメント日が  古い順  |   新しい順
you tube (vanys)
2011-03-24 23:53:23
こちらをクリックして下さい。http://www.youtube.com/watch?v=rnTSEZsQZCM
返信する

コメントを投稿