犬と暮らせば

息子が結婚 その2 次の日 4人で 朝ご飯

1)息子と婚約者と 女房と僕の4人で 朝ご飯を 一緒に食べた
2)僕は息子が小学校 中学校までは 僕は一緒に食べた気がするが
息子が高校になってからは 僕の東京単身赴任もあり 朝ご飯を 一緒に食べた記憶がない
3)ホテルでの朝飯は 息子と婚約者はホテル代に含まれてるので 無料だが
僕たち夫婦は 一人1800円 で食べた
4)先週の1500円から300円の値上がりだが 
東京の息子とユックリ 話せるなら 値段に文句を言ってはイケナイのだろう
Breakfast for four
1) Four people, my son,his fiancé, my wife, and I ate breakfast together.
2) My memory of breakfast with my boy was when he was in elementary school or junior high school.
Since he was in high school, I haven't been in Hiroshima because I was assigned to work alone in Tokyo.
3) At the hotel breakfast cost for 1800 yen per person
The price has increased by 300 yen from 1500 yen last week.
4)I shouldn't complain about the price when I talk to my son over breakfast.
名前:
コメント:

※文字化け等の原因になりますので顔文字の投稿はお控えください。

コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

 

  • Xでシェアする
  • Facebookでシェアする
  • はてなブックマークに追加する
  • LINEでシェアする

最新の画像もっと見る

最近の「日記」カテゴリーもっと見る