NTTOB北九州パソコン研究会

パソコン研究会の情報交換の広場です。

I want buy some stamps , please.

2007-08-09 03:54:09 | Weblog
I want buy some stamps , please.
どうか、私はいくらかがスタンプを押す買い物を欲します。

address form
アドレス形式。

Drawing for myself.
私自身のための図画。

I like it very much.
私は大変それが好きです。

I love it very much.
私は大変それが好きです。

Where are you from?
あなたはどこからですか?

Where do you come from?
あなたはどこの出身ですか?

Have you got what you studied today?
あなたはあなたが今日勉強したことを手に入れましたか?

Have you got that?
あなたはそれを手に入れましたか?

Yes, I have.
はい、私はそうしました。

Have you got that?
あなたはそれを手に入れましたか?

No, I haven't.
いいえ、私はそうしませんでした。

Anything will do.
何でも十分でしょう。

I have nothing either.
私は同様何も持っていません。

I have nice things, too.
私は同じくすてきなものを持っています。

Weird
気味が悪いです。

Too fast?
あまりにも速いですか?

I went sightseeing last week.
私は先週観光で行きました。

Have you ever been to Italy?
あなたは今までにイタリアに行ったことがありますか?

Have you ever been to Italy?
あなたは今までにイタリアに行ったことがありますか?

Yes, I have.
はい、私はそうしました。

No, I haven't never.
いいえ、私は一度もそうしたことがありません。

hundred
百。

thousand
千。

Could I have your name?
私はあなたの名前を持っていることができますか?

最新の画像もっと見る