Naho-21

写真付きで日記や趣味を書くならgooブログ

混ぜれば黒になる絵の具

2022-06-26 04:39:55 | 日記


ストレイテナー
11th album
Applauseより
11.
混ぜれば黒になる絵の具
"paints that turn black when mixed"

It is a part of the lyrics

夕立が都市(まち)の色を変えたとき
ラングラーは中央道を西へ走る
カーラジオから流れた亡き人の歌
あの時きみは頬を伝って流れた最後の涙
雨はまだそこに降っていた
今でも僕はit's all right
The song of the dead from the car radio
at that time you were the last tears that ran down your cheeks
The rain was still there
I'm still it's all right. 


I bought it last year when I started ameblo. I haven't listened to all the songs yet, and I just listened to "paints that turn black when mixed"for the first time . From singing to the world of straightener.It is a satircal expression風刺的な表現 of "Atsushi Horie"


私は昨年の7月amebloをスタートさせた時に、このアルバムを買いました。
全曲をまだ聴いていません。何故なら私の音楽視聴は生活音楽の流れにあるので、流れに沿って聴きます。
混ぜれば黒になる絵の具を先程初めて聴いて、とても良いので心が落ち着きました。

I listen to music in the flow of life .
I listen to music that prepared my mind心を整えるand music that calms my mind.

心を落ち着かせる音楽と心を整える音楽を聴いています。







最新の画像もっと見る

コメントを投稿