Naho-21

写真付きで日記や趣味を書くならgooブログ

"turn your friends in to smiles with nice words"

2022-07-28 12:06:15 | 日記


Lunchです。
🥗🥗🥗グリル満天星 麻布十番の有名店+fried chicken🥗🥗🥗



In the morning,it was "Triple interview"3者面談at my granddaughter's Junior high school.It was a day when I and my granddaughter comnuicated with my homeroom teacher.I was surprised to see the stairs at the school.The granddaughter's slogan was an excellent work.she don't know about"The Smile"even a millimeter.
「素敵な言葉で、友達を笑顔へ変えよう」 「Turn your friends n to smiles with nice words」For now.Her gradses are excellent and reassuring安心,so far.今の所は。

今日は三者面談の日でした。
中学校の階段には様々な作品を展示しています。
標語では孫娘の言葉が優秀作品で飾られていました。
「友達を素敵な言葉で笑顔へ変えよう」
塾も必要ないくらい成績も良かったので安心しました。


Mathematics and Science repeat problems.
数学と理科は問題を繰り返し解く事が大切な様です。



The Smileは1ミリも知らないのに。
感動しました。



最新の画像もっと見る

コメントを投稿