Naho-21

写真付きで日記や趣味を書くならgooブログ

住野よる

2022-08-05 15:01:22 | 日記


♡是非読んでみたいです♡


青春群像劇
🌹🌹🌹Youth ensemble drama🌹🌹🌹

I was a fake that everyone loved .If you cut your stomach,it will just bleed.
みんなの愛する私は作りものでした。腹を割ったら血がでるだけ。
きっとあなたも物語を生きている。


I'm sure you are living the story too.


Novelist
住野よる
Yoru sumino

初めて目にしました。
(I met "Yoru Sumino"for the first time)

住野よる - Wikipedia

I don't understand the difference between 3rd person and 2nd person,
二人称三人称の違いがわかりません(笑)


I found nice flower at the usual flower shop.I heard the name but forget it.Listen to it when I get home.
it's a moon peach flower月桃の花🌒🍑





A lot of peaches arrived from my sister in Fukushima,Let's use it as mid-year gift (お中元ochūgen)
偶然に福島の姉から、お中元の桃が沢山届きました。
🍑🍑🍑🍑🍑
sorry for not being able to open🙏
オープンにできなくてごめんなさい🌹🌹🌹
💺💺💺座布団の絵がなくて(笑)



終わっていました🌹🌹🌹



最新の画像もっと見る

コメントを投稿