Naho-21

写真付きで日記や趣味を書くならgooブログ

The Smile "WAVING A WHITE FLAG"

2022-07-09 03:31:27 | 日記
The Smile
"WAVING A WHITE FLAG"

out of my sight 私の視界から
out of my mind 私の心から
out of my sight 私の視界から
out of what's coming 来るものから
out of my sight 顔が見えなかった

couldn't move a muscle 筋肉を動かす事が出来ませんでした。
couldn't get the breadth in 息を吸う事が出来ませんでした
couldn't see the face when 顔が見えなかった
don't wanna listen 聞こえない
couldn't scratch the door down
ドアを傷つける事が出来ませんでした
couldn't wave a white flag
白旗を振る事(降参)が出来なかった
don't see it coming 来るものを見ないで下さい

there has to be a way out
抜け道が無ければいけない
there's another way out
別の方法があります
[as the camera pulls into a singularityカメラが特異点に引っ張られる様に]
rings on its fingers その指にリング
bells on its toes but つま先に鐘がなるが
don't see it comingそれが来るのを見ないで下さい

waving a white flag
Live at primavera June 2022








Originally, music enjoys the sound as if listening to classic.also enjoy the lyrics when something special happens.
音楽はクラッシックを楽しむ様に音を楽しみます。
何か特別な時は歌詞も楽しみます💎💎💎🌹🌹🌹
if I heart isn't clear,even a little,I will not update the article.
I hope I can learn this.
少しでも、迷いがあれば、記事にはしない事を学びました。



最新の画像もっと見る

コメントを投稿