Naho-21

写真付きで日記や趣味を書くならgooブログ

♡おはようございます♡

2022-07-29 04:48:45 | 日記
In the tripartite三者 interview at Junior high school yesterday,my granddaughter's gentle smile really healed my heart.According to the teacher incharge the granddaughter is the one who listen to the teacher most in the class.it's not a conspicuous type,but it seems to be full of compassion.

昨日の面談では、孫娘の屈託のない満面の笑みに私が本当に癒やされてしまいました(笑)
先生の話しを一番、耳を澄まして聞いているようです。目立つタイプではないですが、友達思いの孫娘に安心しました。



This A4 size files contains birthday comments for all of classmates.I am grateful for the work of the teacher every month.
このファイルにはクラスメイトからのバースデー寄せ書きが書いてあります。

毎月このようにファイルを作って下さる先生方に感謝です。

7/29 07:20~
Today's radio exercises where broadcast from Okinawa.On the way,I got an Okinawa language with "iyā sāsā"
(nankle nicer=no problem)
沖縄中継のラジオ📻体操は、途中でイヤサーサーが聴こえました(笑)

みんなで笑いました(笑) 





READY TO GO! : FUJI ROCK FESTIVAL'22: https://youtu.be/vcVuu8sebzo




うわっ!!めちゃくちゃいい!!
だれ?!
7/30 0:55🌹🌹🌹
No Buses♪♪♪




最新の画像もっと見る

コメントを投稿