Naho-21

写真付きで日記や趣味を書くならgooブログ

2022/06/08

2022-06-08 19:40:40 | 日記
私は英語を全く話せないのですが、英語で書いています。








I was surprised to see the living room.about my home at 6pm today.The shelf that my eldest daughter assembled the other day had collapsed.It is powerful eno to push the near by range stand to the back.
From the beginning I should havn put a non-slip mat under the shelves.Im addition,the stopper on the did not fit property due to the weak force of the eldest daughter.My tired heart flew somewhere.I maneged to assemble it.

帰ってきたら先日組み立てた棚が全て倒れていました、近くのレンジ台を押し出す力です。
長女の弱い力での上部のストッパーも駄目でした。帰宅した孫も呆れて大笑い笑
写真を撮っていました。
キッチンマットを下に敷いてくみたてました。フローリングの上にはマットを必ず置いてセットしましょう。

最新の画像もっと見る

コメントを投稿