Naho-21

写真付きで日記や趣味を書くならgooブログ

♡おはようございます♡

2022-08-16 07:30:58 | 日記

breakfast
🍞honey bread
🥝🍌yogurt


Last night,my eldest daughter and granddaughter came to my parent's house and spent "Obon"

My granddaughter rang the doorbell🛎and came in saying"I'm home"very cute💞


昨夜はこのケンタッキーフライドチキンを持って、長女親子が実家に来ました。
孫娘は「ただいま〜」と言って入って来ました(笑)

07:52
After updating the article on "In Rainbows"。I went to the neighborhood association's radio gymnastics.
Radio gymnastics is also full of this week.I'm in charge,.so it's a perfect attendance award皆勤賞

ブログの記事の更新後、ラジオ📻体操に向かいました。

📻は子供達がお当番で持ち回ります。
ハンコを押すのがとても楽しい様です。
ラジオ体操も今週いっぱいです。
私はお世話係として、皆勤賞です。






最新の画像もっと見る

コメントを投稿