Naho-21

写真付きで日記や趣味を書くならgooブログ

♡おはようございます♡

2022-08-26 05:39:01 | 日記


this is the food scene from last night.
I made Takikomi gohan.
I fell autumn.

昨夜は孫娘と炊き込みご飯を作りました。
granddaughterの
homeworkの1つです。

21時過ぎていました。
私はフラフラfurafuraでした(笑)




Shoshoku no susume粗食のすすめ
Simple meals recommended was used as a reference.
粗食のすすめを参考にしました。
別れた夫が、昔、新潟にいた時に買ってきました。
4季節あると思います。
This is a book my ex-husband bought in Niigata 25 years ago.


冬❄のすすめ。




全然違いますね(笑)🙏




私はこのお米だけを使いました!!
とても美味しくて驚きました!!
I used only rice in this. It's sticky rice餅米, so it's really delicious, and my granddaughter who doesn't like mushrooms, raved about it.
きのこ🍄が苦手な孫娘は
美味しい!!と、驚いていました。


This silver bag contains ingredient and soup. last night I didn't use this
ingredient.
I used sticky rice.

華味鳥の具材です。
餅米でいつか炊いてみよう🥗🥗🥗

お米だけで孫娘は絶賛していました。

具材が楽しみです。









最新の画像もっと見る

コメントを投稿