Naho-21

写真付きで日記や趣味を書くならgooブログ

What is religion? 宗教とは?

2022-07-27 04:54:22 | 日記
please accompany (お付き合い、同行)me on my journey of my heart私の心の交流にお付き合い下さい.I got married in 1987.After that I was the only one in my family to join jehovah's organization.because I had a heart-to-heart exchange with Jehovah's witnesses(訪ねて来たと、翻訳に入れたのですが目撃者になっています?) who visited me at that time.There was also a time when he was baptized and conducted as a witnesses of Jehovah. However,I left jehovah's organization because I could not convey this teach to my children at that timn,I never exchanged hearts with my brothers and sisters.I want to interact,but Jehovah's organization with not interact until I return to Jehovah's organization.

私は1989年に福岡で長男を出産後、福岡でエホバの証人と出会い私だけが、研究生になりそれから、8年経過して、夫の転勤先の新潟でパステスマを受け、クリスチャンとして伝導活動をしていました。
しかし、子供に伝えられなかったこの一つの理由で組織を脱退しました。

その後、私は断絶者ですので、エホバの証人の方々と交流を持つ事はありません。
私は普通に交流を持てる事を希望しています。
組織に柔軟な姿勢を望みますと言いたいのですが、
私自身が音楽に対して、柔軟ではないので、
強くは言えません。

I want the organization to be flexible,but I can't say strongly because I'm not witnesses flexible to music. 

でも家族の為に完璧にされる方々なので、悪いところはないと思います。

We will continue to be aware of the difference between faith and religion.
宗教と、信仰の違いを、これからも意識していきます♡♡♡





最新の画像もっと見る

コメントを投稿