NO.1 What is the BEST description of the purpose of the service operation stage of the service
lifecycle?
A. To design and build processes that will meet business needs
B. To decide how IT will engage with suppliers during the service lifecycle
C. To proactively prevent all outages to IT services
D. To deliver and manage IT services at agreed levels to business users and customers
Answer: D
ITILFND 合格率
NO.2 Who is responsible for defining metrics for change management?
A. The change advisory board (CAB)
B. The change management process owner
C. The service owner
D. The continual service improvement manager
Answer: B
ITILFND ウェブ ITILFND 科目
NO.3 Which of the following processes contributes MOST to quantifying the financial value of IT
services to the business?
A. Financial management
B. Risk management
C. Service level management
D. Demand management
Answer: A
ITILFND ダウンロード ITILFND 専門
NO.4 Which statement about the emergency change advisory board (ECAB) is CORRECT
A. The ECAB considers every high priority request for change (RFC)
B. The ECAB will be chaired by the IT Director
C. Amongst the duties of the ECAB is the review of completed emergency changes
D. The ECAB will be used for emergency changes where there may not be time to call a full CAB
Answer: D
ITILFND 初心者 ITILFND 認定デベロッパー
JapanCertのEXINのITILFND 資格取得を購入したら、あなたは人生の最も重要な試験準備のことを実現できます。あなたは最高のトレーニング資料を手に入れました。JapanCertの製品を買ったら、あなた自身のために成功への扉を開きました。あなたは最も小さな努力で最大の成功を取ることができます。
JapanCertの EXINのITILFND 資格取得を手に入れるなら、君が他の人の一半の努力で、同じEXINのITILFND 資格取得を簡単に合格できます。あなたはJapanCertのEXINのITILFND 資格取得を購入した後、私たちは一年間で無料更新サービスを提供することができます。もしうちのEXINのITILFND 資格取得は問題があれば、或いは試験に不合格になる場合は、全額返金することを保証いたします。
JapanCertの問題集はIT専門家がEXINのITILFND 資格取得について自分の知識と経験を利用して研究したものでございます。JapanCertの問題集は真実試験の問題にとても似ていて、弊社のチームは自分の商品が自信を持っています。JapanCertが提供した商品をご利用してください。もし失敗したら、全額で返金を保証いたします。
JapanCertは最新のE20-624問題集と高品質のC2150-612問題と回答を提供します。JapanCertのMB2-713 VCEテストエンジンとHAT-050試験ガイドはあなたが一回で試験に合格するのを助けることができます。高品質の70-347 PDFトレーニング教材は、あなたがより迅速かつ簡単に試験に合格することを100%保証します。試験に合格して認証資格を取るのはそのような簡単なことです。