PantyClub日記

普通の会社員であるPantyclubの挑戦と趣味の記録。

ラグビー・競馬の結果が不満

2016年10月16日 23時03分49秒 | 日記
Was a good weather today.

The weather is good is feeling good.

University rugby was victory Waseda.

However, I'm not satisfied with this result.

They will have a higher goal.

Today's results were not the contents can be satisfactory for them.

I'm counting on their level up.

Horse racing has got some per.

Here also I was not a result satisfactory.

It will start a week from tomorrow.

I think I would go to bed early.

今日は良い天気でした。

天気が良いのは気分が良い。

大学ラグビーは早稲田が勝利しました。

しかし、私はこの結果に満足していません。

彼らにはもっと高い目標があります。

今日の結果は彼らにとって満足のできる内容ではなかった。

私は彼らのレベルアップに期待しています。

競馬はいくつかの当たりを得ました。

こちらも私は満足できる結果ではなかった。

明日から一週間が始まります。

私は早く寝ようと思います。


最新の画像もっと見る

コメントを投稿