Mieko Carey

Hafa A dai!

Ready to ride or adventure??!!

2010-04-20 20:09:06 | 日記
We will ride tomorrow morning which is usuarlly.
but i don't know WHY he think wear this for tomorrow!!
This bike shorts is from our frind from JAPAN and said " KING OF AVVENTURE!"
He will just wear for our frineds who ride with us tomorrow morning!.
By the way top will be red shirts. how do you think??

自分たちで言うほど”バカップル!!”いえではいつも???ほとんどバカなことをしたり、言ったり”ギャグ”してます。

今晩。私がメールをチェックしているとなんといきなりこんな格好で登場!!
実はこれバイク用のパンツで日本人の友人から頂いた物。
ちょっと派手な色なので白人のKevinはあまりめったに着ない、、、、最後に見たのは”ドッジボールトーナメントの衣装として!!”

明日のバイクライド(いつもと一緒のことですが、)に備えいきなりコレで登場!!

”おれ明日はコレ着てやる!!”と!
自分ではかなりはまってる見たいで一緒にバイクライドする友人に見せたいらしい、、、
”冒険王” ”ボケ王”です。

最新の画像もっと見る

post a comment