仮タイトル

『超時空要塞マクロス』(初代)輝×未沙中心だが
美味しい所はミンメイが持って行く二次創作(SS)ブログ。

Orgueil(12)

2007-09-25 | Orgueil
青く、蒼い、空。
星間戦争で汚れてしまった空気も浄化され、深い青空が戻ってきた。
3年前まではこの空をただひたすら飛んでいるだけだった。
輝は空を見上げる。
だけど見つめているのは、違う空。

It seems to be a thing taking all with at time.
But why do you forget loneliness?
Is it abandoned feeling keenly that well if I become how old?
Hold it for a thing of loneliness time if I have it last, and give me stupidity.

教官室の窓からキャシーが空を眺める。
見つめているのは輝と同じ空。
物憂げな唇が歌を歌う。
はかないくらいの小さな声で。

The wave is loud, and the darkness is deep, and the wind is not strongly seen on the star either.
Without, as for the wind, as for the wave, the gloomy sea strongly ending highly.
The love seems to be just a leaf in a wave in wind.



Continuer


1 コメント

コメント日が  古い順  |   新しい順
あとがき(12) (作者)
2007-09-25 23:47:27
英文の部分は日本語の歌です。
対策(?)として英訳させていただきました。
とはいえ、英語の成績はとてつもなく悪かった私。
Yahoo!翻訳にお世話になりました。
ネットってすげぇ…。
誰の何の歌かは秘密にしておきます。
ヒントは「みゆき」(^^;
返信する