Self Innovation~One By One~

僕は楽しいんじゃない
楽しんでるんだ。

Po p Poyet pagsulay~セブアノ語詞 55

2016-10-16 22:18:54 | セブアノ語詞~Pop Poyet…
Ang akong ngalan(2016)

pagkatinuod ako
Adunay usa ka mangitngit nga mangitngit sa nangagi.
Aron nga dili mawad-an sa panan-aw sa ugma
Adunay usa lamang ka kadaugan sa kagahapon karon.
Ang akong ngalan dili usa ka "kagahapon".
ako magpadayon sa ingon niini.

Pagkatinuod ako
Kini dili mahimo nga makab-ot.
Apan kini mao ang
Dili ang usa ka rason nga dili makab-ot.

Sa mao usab nga mata uban sa bisan kinsa
Ang tanan ngadto sa sama nga mga pulong
Kon kamo nalambigit sa bisan kinsa
Kini kinahanglan mopadayon nga walay tipping

pagkatinuod ako
Adunay usa ka mangitngit nga mangitngit sa nangagi.
Aron nga dili mawad-an sa panan-aw sa ugma
Aron dili mawad-an sa panan-aw usab niini,
Ang akong ngalan dili usa ka "kagahapon".
Lakaw sa pagsulti niini.

Pagkatinuod ako
kini dili matapos.
Apan kini mao ang
Walay rason nga dili magsugod karon.

Sa mao usab nga mata uban sa bisan kinsa
Ang tanan ngadto sa sama nga mga pulong
Kon kamo nalambigit sa bisan kinsa
Kini kinahanglan mopadayon nga walay tipping

Karon ang akong Unsay nahimo?

Karon ang akong Unsay nahimo?
Saad, will're Labani kon sa unsang paagi sa daghan nga?

pagkatinuod ako
Adunay usa ka mangitngit nga mangitngit sa nangagi.
Aron nga dili mawad-an sa panan-aw sa ugma
Adunay usa lamang ka kadaugan sa kagahapon karon.
Ang akong ngalan dili usa ka "kagahapon".
ako magpadayon sa ingon niini.

Ang akong ngalan mao ang ...


My Name is(2016)

確かに僕は
暗い暗い過去がある。
明日を見失わないためには
今日も昨日に勝つしかない。
僕の名前は「昨日」じゃない。
それを言い続けていく。

確かに僕には
それは届かないことかも知れない。
ただそれは
手を伸ばさない理由にはならない。

誰とでも同じ目で
誰にでも同じ言葉を向けて
誰とでも関わっていけば
傾かずに進めるはず

確かに僕は
暗い暗い過去がある。
明日を見失わないためには
それも見失わないようにして、
僕の名前は「昨日」じゃない。
それを言い聞かせていく。

確かに僕には
それは終わらないことかも知れない。
ただそれは
今始めない理由にはならない。

誰とでも同じ目で
誰にでも同じ言葉を向けて
誰とでも関わっていけば
傾かずに進めるはず

今の僕はどうなってる?

今の僕はどうなってる?
約束、どれだけ守れてるのだろう?

確かに僕は
暗い暗い過去がある。
明日を見失わないためには
今日も昨日に勝つしかない。
僕の名前は「昨日」じゃない。
それを言い続けていく。

僕の名前は…
『ポエム』 ジャンルのランキング
コメント   この記事についてブログを書く
この記事をはてなブックマークに追加
« 大阪状況。~後天性関西人~ | トップ | 本日の格言。26 »
最近の画像もっと見る

コメントを投稿

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。

コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。

あわせて読む

トラックバック

この記事のトラックバック  Ping-URL