Self Innovation~One By One~

僕は楽しいんじゃない
楽しんでるんだ。

Po p Poyet pagsulay~セブアノ語詞 54

2016-10-16 17:54:20 | セブアノ語詞~Pop Poyet…
IBN4-7974-7879-9(2016)

Nga sa miaging mga dekada.
O sa pagkab-ot sa edad nga rason, o dili moipon.
Bisan sa maong usa ka klaro nga butang
Ako mahinumdom maathag
Ako Damm sa tawo.

Sa panahon nga siya
Kahulogan gisagpa ang akong aping sa gawas.
Ug nasuko niini, nga walay permit,
Ako gamay sa iyang bukton.
Lamang ang akong nasuko ang
Ang tanan nabalaka kabahin sa dili bisan pa sa armas sa pula nga
Sa mga Pulang akong aping wala makakita.

Ako, ako, ako,
Kini nga daghan nga moabut sa usa ka matang sa dalan
Kimi, ikaw, ikaw,
Karon kon kamo kon unsa ang heck, wala ako mahibalo
dili bisan pa ako mahinumdum gihapon?

ko mosinggit! ko mosinggit!
Sa pagkatinuod ako ko ka dili maayo nga guy,
Sa dili makatarunganon teoriya
Kita gisablig sa usa ka buang nga tubag!

Ako, ako, ako,
Daghan gipahinumdoman gray
Kimi, ikaw, ikaw,
Karon kon kamo kon unsa ang heck, wala ako mahibalo
dili bisan pa ako mahinumdum gihapon?

ko mosinggit! ko mosinggit!
Sa pagkatinuod ako sa akong mahimo nga daotan,
Sa dili makatarunganon gray
Kita gisablig buang balangaw!

Ako, ako, ako,
Kini nga daghan nga moabut sa usa ka matang sa dalan
Ako, ako, ako,
Daghan gipahinumdoman gray
Ako, ako, ako,
Kini nga daghan nga moabut sa usa ka matang sa dalan
Ako, ako, ako,
Daghan gipahinumdoman gray

ako wala ibutang nga nagpasabot daghan sa niini nga awit
Lawom nga, sama sa makita sa pagdumili ug lawom nga misteryo
Handom sa kaayo mangitngit nga bato 'n' roll
Lamang ako misulat, lamang misinggit!

Kahulogan dili! Kahulogan dili!
Kahulogan dili! Kahulogan dili!


(Impresyon)
Ang kalit slap sa usa ka babaye batan-on nga sa panahon sa kindergarten sa magulang, ako napaakan sa iyang bukton nagilis. Nasuko lang gamay mao nga human sa, dili ako nakadungog sa pag-ingon mao nga ang slap. Ug pagahinumduman ko ang bisan karon nga kini gibati sa kasuko, ang akong sugilanon dunot. Apan ang mga sosyal nga ako dili maayo nga, sa akong hunahuna ako mahanumdum sa gikan sa usa ka dapit nga gitawag dili kanako sa pagpamati dili makapakombinsir.
Kini dili gayud kahulogan.
Tan-awa ang Nirvana lyrics sa (baho Sama sa Kabataan nga Espiritu), Buhaton Kon pagsulat kaninyo sa usa ka susama nga panglantaw sa kalibutan, ug nga gisundog.


IBN4-7974-7879-9(2016)

何十年も前のこと。
物心がつくか、つかないか。
そんな曖昧な事だって
鮮明に覚えてしまってる
僕はクソッタレな人間なんだ。

あの時彼女は
意味もなく僕の頬を叩いた。
それに怒り狂い、許せなくて、
僕は彼女の腕に噛み付いた。
怒られたのは僕だけさ
誰もが赤くもない腕を心配して
真っ赤な僕の頬は見なかった。

僕は、僕は、僕は、
ずっとそういう道を歩んできた
君は、君は、君は、
今一体どうしているか、分からないけど
どうせ覚えてもいないだろう?

叫んでやる!叫んでやる!
確かに僕は悪い奴だけど、
理不尽なセオリーに
クレイジーな答えを撒き散らしてやる!

僕は、僕は、僕は、
ずっと灰色を思い知らされた
君は、君は、君は、
今一体どうしているか、分からないけど
どうせ覚えてもいないだろう?

叫んでやる!叫んでやる!
確かに僕は出来が悪いけど、
理不尽なグレーに
クレイジーな虹を撒き散らしてやる!

僕は、僕は、僕は、
ずっとそういう道を歩んできた
僕は、僕は、僕は、
ずっと灰色を思い知らされた
僕は、僕は、僕は、
ずっとそういう道を歩んできた
僕は、僕は、僕は、
ずっと灰色を思い知らされた

大してこの歌に 意味は込めてないけど
深い、深い謎と否定に見えるような
暗過ぎるロックに憧れて
書いただけ、叫んだだけ!

意味はない!意味はない!
意味はない!意味はない!

(感想)
幼稚園の年長の時に年少の女の子にいきなり平手打ちされて、キレた僕が彼女の腕に噛み付いた。後に噛み付いたことだけ怒られて、平手打ちのことは言っても聞いてもらえなかった。それに怒りを感じたことを今でも覚えてる、腐った僕の話。社会的には僕が悪いけど、聞いてもらえなかったというところが納得いかないから覚えてるのだと思う。
本当に意味はないです。
ニルヴァーナの歌詞(Smells Like Teen Spirit)を見て、同じような世界観を書けたらな、と真似しました。
『ポエム』 ジャンルのランキング
コメント   この記事についてブログを書く
この記事をはてなブックマークに追加
« Поп поэзия~ロシア語詞 58 | トップ | 林谷対策会議(第1096884236回) »
最近の画像もっと見る

コメントを投稿

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。

コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。

あわせて読む

トラックバック

この記事のトラックバック  Ping-URL