Self Innovation~One By One~

不幸の準備をすることが
いちばんの不孝だよ。

Po p Poyet pagsulay~セブアノ語詞 57

2016-10-18 15:17:09 | セブアノ語詞~Pop Poyet…
Minahal Sir, Kurt Cobain(2016)

Ikaw wala nagsiyagit sa maayo nga kini mao ang lamok,
Ako miadto nagkatibulaag sa nga paagi.
Apan ako, sa dili paghunahuna sa ingon
Ako nakadungog sa mga singgit bisan karon.

Gipasabot ba kini usab kini
dili nimo gusto? dili nimo gusto?
Nga kita wala giatubang? Nga dili kamo mangita?
Hello, hello, hello, hello, hello?
Bisan ingon nga kini mao pa gani lagmit
Unsa sa imong paghigugma mao ang
Karon, ako malipayon sa pagpuyo.

Kamo ug ako mao ang mga dili sa daghan nga kalainan
Lamang ko dili dako.
Imbes dili gusto sa pag-ingon didto
Ikaw ug ang kinatibuk-ang publiko nga dili sa daghan nga kalainan
empatiya sa nga daw niadtong panahona, unta natago
Naghunahuna ko kon wala makita hangtud sa kasubo?

Ikaw nagsiyagit negatibo nga sa imong kaugalingon,
Kini mao ang miadto sa ako sa pag-usab sa mga trangka.
Apan ako, nga mao kasinatian
Ako nakadungog sa mga singgit bisan karon.

Gipasabot ba kini usab kini
dili nimo gusto? dili nimo gusto?
Nga kita wala giatubang? Nga dili kamo mangita?
Hello, hello, hello, hello, hello?
Usab sa umaabot dili kita atubang
Unsa sa imong paghigugma mao ang
Karon, ako malipayon sa pagpuyo.

Kamo ug ako mao ang mga dili sa daghan nga kalainan
Lamang ko dili dako.
Imbes dili gusto sa pag-ingon didto
Ikaw ug ang kinatibuk-ang publiko nga dili sa daghan nga kalainan
empatiya sa nga daw niadtong panahona, unta natago
Naghunahuna ko kon wala makita hangtud sa kasubo?

Kon kamo usa ka lamok, ako usab sa lamok
Kay kon dili, ako dili usab.
Kon kamo usa ka milt anak sa gawas, ako usab sa albino anak sa gawas
Kay kon dili, ako dili bisan sa albino anak sa gawas.
Nga kini, lang kini.

Molimud sa pagsalikway.
Molimud sa pagsalikway.
Ako "negatibo nga".
Ug nakadawat sa usa ka negatibo nga
Pangitaa ang kusog niini bisan pasayloon usab
Kita nagpadayon sa ako usa ka paagi sa kinabuhi.


拝啓、カート・コバーン(2016)

あなたは蚊だと良く叫んでいて、
そんな風に散っていってしまった。
だけど僕は、そうは思っていないし
叫びを今も耳にしてる。

もしかしてそれも
望んでいないこと?望んでいないこと?
臨んでいないこと?求めていないこと?
Hello,Hello,Hello,Hello,Hello?
例えそうだったとしても
あなたが愛したものは
今、幸せに生きている。

あなたと僕は、大して違いはない
僕が偉大じゃないだけ。
ただそこを言いたいわけではなくて
あなたと一般人は、大して違いはない
あの時見えた共感の先に、隠されていたであろう
悲しみまでは見えなかったのかな?

あなたは自分への否定を叫んで、
それをロックに変えていってしまった。
だけど僕は、それを体感して
叫びを今も耳にしてる。

もしかしてそれも
望んでいないこと?望んでいないこと?
臨んでいないこと?求めていないこと?
Hello,Hello,Hello,Hello,Hello?
臨んでいない未来でも
あなたが愛したものは
今、幸せに生きている。

あなたと僕は、大して違いはない
僕が偉大じゃないだけ。
ただそこを言いたいわけではなくて
あなたと一般人は、大して違いはない
あの時見えた共感の先に、隠されていたであろう
悲しみまでは見えなかったのかな?

あなたが蚊なら、僕も蚊で
そうでないなら、僕もそうじゃない。
あなたが白子野郎なら、僕も白子野郎で
そうでないなら、僕も白子野郎じゃない。
ただそれだけ、それだけ。

否定を否定。
否定を否定。
俺は「否定」。
否定を受け止めて
それすらも許す 強さを求める
そんな生き方を 僕はしていくよ。
『ポエム』 ジャンルのランキング
コメント   この記事についてブログを書く
この記事をはてなブックマークに追加
« 10月18日。 | トップ | My parents don't know. »
最近の画像もっと見る

コメントを投稿

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。

コメント利用規約に同意の上コメント投稿を行ってください。

数字4桁を入力し、投稿ボタンを押してください。

あわせて読む

トラックバック

この記事のトラックバック  Ping-URL