スピリチュアリズム大霊教 / Spiritualism Taireikyo

/ 世界中に愛を広げる / 大霊、グレートスピリット、霊的真理の10の法則、神道、仏教、世界中の神々と共に

I realized that there were two kinds in telepathy. テレパシーには2種類あることに気づきました。

2014年12月16日 | スピリチュアリズム

I realized that there were two kinds in telepathy.

One is telepathy to feel as if I totally hear a voice.

It is a flash that is an inspiration one more.

An inspiration is telepathy if I think carefully.

Because I felt telepathy always to totally hear voices,

I didn't realize an inspiration being a kind of the telepathy.

An inspiration was an inspiration and was convinced that it was different from the telepathy.

I thought that I felt it as if I totally heard a voice with the telepathy so far.



テレパシーには2種類あることに気づきました。

一つは、まるで声を聴いているかのように感じるテレパシーです。

もう一つは、ひらめき、つまり霊感です。

良く考えてみれば、霊感もテレパシーです。

私はいつも、まるで声を聴いているようにテレパシーを感じていたので、

霊感がテレパシーの一種であることに気づかずにいました。

霊感は霊感であって、テレパシーとは違うと思い込んでいました。

テレパシーとは、まるで声を聴いているかのように感じるものだと思っていたのです。



最新の画像もっと見る

コメントを投稿

ブログ作成者から承認されるまでコメントは反映されません。